Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:56:16 GMT

مترو اصفهان 85 هزارتایی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۳۵۰۶

مترو اصفهان 85 هزارتایی شد

شهردار اصفهان گفت: همزمان با بازگشایی زاینده‌رود تعداد مسافران خط یک مترو اصفهان به ۸۵ هزار نفر در روز افزایش یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در ارتباط تلفنی با رادیو اصفهان با اشاره به جاری شدن آب در بستر رودخانه زاینده رود و شادی مردم اصفهان، اظهار کرد: مسافران خط اول مترو همزمان با جاری شدن آب در زاینده رود به ۸۵ هزار نفر رسیده است و دو ایستگاه مجاور رودخانه روزهای بسیار شلوغی را سپری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار اصفهان با اشاره به ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ عنوان ویژه برنامه فراگیر در حوزه‌های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی در ۱۵ منطقه شهرداری با بیش از دو هزار اجرا کار بسیار سنگینی است که امسال اجرا می‌شود. رویکرد برنامه‌های دهه فجر، برخورداری همه مناطق ۱۵ گانه شهر از برنامه‌ها است.

وی اظهار کرد: به دلیل تقارن ایام دهه فجر با دهه فاطمیه همه برنامه‌های شامل جشن‌ها و جشنواره پیش از آغاز ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به پایان خواهد رسید و بعد از آن برنامه‌های متناسب با این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مترو منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • نشست زمین برای چهارمین بار در خیابان شهیدان کاظمی + عکس
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • (عکس) زاینده رود، سی و سه پل و پل خواجو؛ سال ۱۹۲۷