Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور به تشریح جزئیات سومین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر پرداخت و گفت: این جشنواره ظرفیتی خواهد بود تا مخاطبین و مردم بدون واسطه با هنرمندان ارتباط برقرار کنند. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ اجتماعی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

پویا محمودیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در تشریح سومین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر اظهار داشت: پس از فراخوانی که برای جشنواره ارائه شد، 800 کالا به دبیرخانه ارسال شد، آثار ارسالی با دقت و وسواس بسیار زیاد کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت 171 اثر برای نمایش  و ارزیابی نهایی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایقی برای زنده ماندن خاطرات زندگی در تالاب‌های هامون/ احیای صنایع دستی سیستانی با نی نیزار + تصویربقچه ایرانی با محوریت عروسک‌های بومی احیاء شد + تصاویر

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور ادامه داد: در اختتامیه این جشنواره که 17 بهمن خواهد بود، هنرمندان برگزیده از دست معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - سرو زرین دریافت خواهند کرد.

محمودیان با تشریح تفاوت سومین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با جشنواره‌های قبلی عنوان کرد: پس از سه سال برگزاری این جشنواره به مرحله بلوغی در ارائه آثار رسیدیم یعنی آثار این جشنواره با تنوع بیشتر، افزایش تعداد آثار، رشد کیفیت و همچنین حضور همزمان هنرمندان مطرح با هنرمندان گمنام بوده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با تاکید بر کشف استعدادها در جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر از میان هنرمندان گمنام افزود: این جشنواره ظرفیتی خواهد بود تا مخاطبین و مردم بدون واسطه با هنرمندان ارتباط برقرار کنند.

نخستین موزه آسیاب آبی تهران راه‌اندازی می‌شود/ پخت نان‌های سنتی تهران قدیم+تصاویرجزئیات جدید از خمره‌های هزار ساله تهران/سرنوشت سکه‌ها چه شد‌؟+ تصاویر

محمودیان درباره مهمترین برنامه آینده جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر خاطرنشان کرد: باید به سمت برگزاری بین المللی این جشنواره پیش برویم زیرا صنایع دستی ایرانی دارای چنین ظرفیتی است.

انتهای پیام/

R1014143/P/S2,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان میراث فرهنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به ظرفیت مهم دریاچه گیلارلو این شهرستان در راستای جذب گردشگر اظهار کرد: فرمانداری شهرستان باید با همکاری سایر نهادهای دولتی یک جشنواره بزرگ در راستای معرفی این ظرفیت بزرگ برنامه‌ریزی و تدوین کند.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند، افزود: لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: همچنین لازم است که از اعتبارات شهرستانی برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه «تپه دیگه‌ور» نیز اعتبار تخصیص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید جز اولویت‌های اول در شهرستان گرمی باشد و اعتبارات ویژه برای این حوزه تخصیص داده شود.

کد خبر 6097075

دیگر خبرها

  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود