Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@11:50:33 GMT

راز اهمیت زیاد ونزوئلا از نگاه رسانه روسی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۳۷۳۳

پایگاه اینترنتی راشاتودی در حساب توئیتری خود با انتشار تصویری حاوی جدول مربوط به ذخیر منابع نفتی ده کشور دارنده بیشترین ذخایر نفت جهان در بخش گرافیک هفته خود، پرسیده است: آیا باز هم از اینکه چرا این قدر ونزوئلا مهم است تعجب می‌کنید؟ در این جدول، مقام اول بیشترین ذخایر نفتی جهان را ونزوئلا با داشتن بیش از ۳۰۰ میلیارد بشکه نفت به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از ونزوئلا، عربستان قرار دارد که ذخایر نفتی آن بیش از ۲۶۶ میلیارد بشکه تخمین زده شده است. طبق این جدول، کانادا با بیش از ۱۶۹ میلیارد بشکه در مقام سوم و ایران با داشتن بیش از ۱۵۸ میلیارد بشکه ذخایر نفتی در مقام چهارم جهان قرار گرفته است.

طبق جدول منتشر شده از سوی راشاتودی، عراق با بیش از ۱۴۲ میلیارد بشکه، کویت با بیش از ۱۰۱ میلیارد بشکه، امارت با بیش از ۹۷ میلیارد بشکه، روسیه با ۸۰ میلیارد بشکه، لیبی با بیش از ۴۸ میلیارد بشکه و در نهایت، آمریکا با بیش از ۳۹ میلیارد بشکه مقام‌های پنجم تا دهم کشور‌های دارنده بیشترین ذخایر نفتی را به خود اختصاص داده اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جدول نفت گرافیک جهان ونزوئلا عربستان کانادا ایران عراق کویت روسیه لیبی لیبی نفت ونزوئلا رسانه روسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع شدن صید ماهی مرکب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بیژن ساسانی پور گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی صورت گرفته از سوی کارشناسان بخش بیولوژی و ارزیابی ذخایر پژوهشکده میگوی کشور، و به منظور حفظ ذخایر مولدین ماهی مرکب و همینطور بازسازی ذخایر آنها برای سال‌های آینده، صید ماهی مرکب در آب‌های استان بوشهر ممنوع است.

وی در ادامه از صیادان و تشکل‌های صیادی استان خواست در راستای اجرای هر چه بهتر ممنوعیت صید ماهی مرکب، از صید این نوع ماهی خودداری کنند.

ساسانی پور افزود: در این راستا نظارت کامل بر روند اجرا صدور مجوز صید انجام و یگان حفاظت منابع آبزیان با متخلفین برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه