Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: ما رشد قابل توجهی در مقایسه با اولین دوره مسابقات قهرمان کشوری و اوپن کشتی کلاسیک بانوان نداشتیم، همچنان یک سری از کشتی‌گیرانِ شناخته‌شده جز در یک وزن، قهرمان شدند. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

مریم منظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد سطح کیفی مسابقات قهرمان کشوری کشتی کلاسیک که روز جمعه (12 بهمن) در خانه کشتی محمد بنا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به آن چیزی که خودمان مشاهده کردیم و همچنین براساس گزارش مربیانی که ناظر فنی رقابت‌ها بودند، ما رشد قابل توجهی در مقایسه با اولین دوره مسابقات قهرمان کشوری و اوپن نداشتیم، همچنان یک سری از کشتی‌گیران ما بهتر از بقیه کار کردند و نفراتی چون خواهران دارابی، فاطمه نیکبخت، لیلا سیاووشی و پگاه سناور باز هم حریفان‌شان را شکست داده و اول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها چهره جدیدی که توانست این‌بار اول شود زهرا ابراهیمی بود و این نشان می‌دهد که استان‌های ما خیلی روی کشتی کلاسیک کار فنی انجام نداده‌اند و ما سال آینده باید خیلی روی بحث آموزش تمرکز داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته جدا از سطح فنی رقابت‌ها، مسابقات کشوری شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری را در بین دختران ایجاد کرده بود و مراسم اختتامیه هم خیلی منظم و باشکوه برگزار شد و همه حسرت می‌خوردند که کاش روی سکو رفته بودند. اینکه کرمانشاه دوباره توانست قهرمانی‌اش را تکرار کند خیلی خوب بود، آنها خیلی خوب کار کرده بودند و از پایه درست عمل می‌کنند. تهران و مازندران هم امسال خوب بودند.

منظمی با تاکید بر اینکه کار اصلی باید روی مربیان و بحث آموزش صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی ما این است که مربیان سری اول ما، خودشان کشتی‌گیر نبوده‌اند. بیشتر تمرکز ما روی همین‌هایی است که اکنون کشتی می‌گیرند و در سال‌های آینده به جمع مربیان خواهند پیوست. ما باید ابتدا مربیان خوبی داشته باشیم که بتوانند کشتی را به خوبی آموزش بدهند، بنابراین چند سال زمان می‌برد که ما بتوانیم به آن چیزی که ایده‌آل است، دست پیدا کنیم. سال آینده، سال آموزش است. ما 42 برنامه آموزشی برای مربیان و داوران در نظر گرفته‌ایم و کارگاه‌های آموزشی مختلفی خواهیم داشت.   

لیگ دو فصلی در انتظار کشتی کلاسیک و آلیش بانوان؛ فعلا خبری از مسابقات اوپن نیست

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در بخش مردان این مسابقات محمد امین فطرس نماینده قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد و در مجموع تیمی بخش مردان هم قمی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش بانوان هم عناوین اول تا سوم به نمایندگان قم رسید و الهام محمدی، نرگس جعفری و مبینا نظری ۳ ورزشکار قمی بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند تا در رده بندی تیمی بانوان، قمی‌ها به قهرمانی برسند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟