Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@21:05:14 GMT

عرضه Cloud Search Connector SDK متن باز گوگل

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۴۰۹۶

عرضه Cloud Search Connector SDK متن باز گوگل

ایتنا- اخیرا اتفاق بسیار مهمی در جامعه متن باز رخ داد و بسته نرم افزاری که قرار بود، شکاف بین فناوری جستجوی ابری گوگل و انباره‌های هویت و محتوای سازمانی را پر کند، به صورت رایگان در GitHub قرار گرفت. اخیرا اتفاق بسیار مهمی در حوزه منبع باز(متن باز) رخ داد. در صورتی که متخصص یادگیری عمیق هستید یا از گوگل کلود (ابر گوگل) استفاده می‌کنید، از این اتفاق مهم بهره‌مند خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک روز بعد از عرضه “ Neo-AI”، چارچوب بهینه سازی مدل‌های هوش مصنوعی شرکت آمازون، گوگل تصمیم گرفت که Cloud Search Connector SDK را به بازار عرضه کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، هدف از عرضه بسته نرم‌افزاری مذکور، برقراری ارتباط بین فناوری جست‌وجوی ابری گوگل و انباره‌های هویت و محتوای سازمانی است که به صورت رایگان در GitHub قرار گرفت.
گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرد که SDK به کاربران گوگل کلود این امکان را می‌دهد که به صورت ابری، درون‌سازمانی و اپلیکیشن‌های نرم افزار به عنوان خدمت، جست‌وجو کنند و برای این کار از API ایندکسینگ جست‌وجوی ابری کمک می‌گیرد.
 
یادگیری ماشین امکان پیشنهادات جست‌وجوی فوری APIها را فراهم می‌کند و نتایج را در سیستم‌های مختلف محتوا با بیش از 100 زبان مختلف توزیع می‌کند. کنترل‌های سطح دسترسی گرانولار شامل سطح شخصی، سطح گروهی و سلسله مراتب‌های مبتنی بر محتوا به مدیران اجازه می‌دهد که کاربران را از دیدن آن دسته از نتایج جست‌وجو که نباید ببینند، منع کنند.  
“Connector SDK” به این منظور طراحی شده است که کارهایی مانند ارتباطات سرویس، عملیات API چندرشته‌ای، استراتژی‌های پیمایش، پیکربندی متصل کننده، مدیریت خطا و غیره را انجام دهد و در آن، امکان توسعه متصل کننده‌های شخص ثالث برای بیش از 50 منبع فراهم شده است.
 
انباره‌هایی مانند آمازون S3، باکس و مایکروسافت وان‌درایو، اطلسین، کانفلوئنس، جیرا و مایکروسافت شیرپوینت از جمله این منابع هستند.
در حال حاضر بیش از 80 گزینه کانکتور در دایرکتوری کلود سرچ کانکتور وجود دارد.
گفتنی است گوگل، راهنماهای مخصوص ایجاد کانکتورهای محتوا و کانکتورهای هویت و نحوه استقرار کلود سرچ را منتشر کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: متن باز گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری