Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان داخلی در کنار توسعه و ارایه محصولات، خدماتی را نیز به مشتریان خود ارایه می‌دهد. شرکت هسته‌ اصلی خدمات خود را بر اساس نیاز بازار و مزیت نسبی خود، بنا کرده است که این خدمات را در حوزه های مختلفی ارایه می کند.

به گفته مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، «ارایه خدمات عام مشاوره و نظارت (در حوزه‌ی فناوری اطلاعات)» و «ارایه خدمات مشاوره‌ای فناوری اطلاعات در حوزه‌های تخصصی برق، نفت و گاز» از جمله حوزه هایی است که در اولویت اقدامات شرکت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی آذرکار ادامه داد: شرکت مهندسی پدیدپرداز در بخش "خدمات مشاوره‌ای" خدماتی چون تدوین استراتژی کسب و کار»، «مدیریت و راهبری پروژه و نظارت و کنترل پروژه را ارائه می کند. بر این اساس شرکت ما با ارایه خدماتی مانند «مطالعات امکان‌سنجی طرح‌های کسب و کار»، «مطالعات وسیع در بازار فناوری اطلاعات» و «شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در راه تدوین استراتژی کسب وکار»، به شرکت‌ها و سازمان‌ها در راستای تحقق اهداف آن‌ها کمک می‌کند.

وی همچنین بیان کرد: شرکت ما همواره بر طبق استانداردها و روش‌های بین‌المللی، مدیریت و راهبری پروژه‌ها را انجام داده است. این فرآیندها همیشه بر اساس نوآوری‌های فناوری به‌روز می شود.

این فعال دانش بنیانی در ادامه تصریح کرد: شرکت ما با اعمال نظارت و مدیریت بر پروژ‌ه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سعی در کاهش مخاطرات مربوطه و هم چنین مدیریت آنها دارد. ما به عنوان نماینده کارفرما، بر روند اجرای پروژه و فعالیت‌های پیمانکار بر اساس «طرح‌های مدیریتی پروژه» نظارت می‌کنیم.

وی در خصوص خدمات ارائه شده شرکت در زمینه نرم افزاری، گفت: عرضه و بومی‌سازی محصولات نرم‌افزاری، تولید و یکپارچه‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی، تهیه و تولید نرم‌افزارهای سفارش مشتری، پشتیبانی و نگهداری محصولات نرم‌افزاری و تحقیق و توسعه نرم‌افزار از جمله خدمات ارائه شده ما به مشتریان است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، زمینه‌های کاری شرکت را «تولید و عرضه محصول سیستم جامع خدمات مشترکین و صدور صورتحساب (در بخش‌های مخابرات و انرژی)»، «ارایه خدمات عام مشاوره‌ای و نظارتی بر پروژه‌های انفورماتیکی»، «ارایه خدمات مشاوره‌ای فناوری اطلاعات در حوزه‌های تخصصی برق و نفت و گاز»، «تولید سیستم‌های سفارش مشتری» و « ارایه خدمات عام مشاوره‌ای و نظارتی بر پروژه‌های انفورماتیکی » عنوان کرد.

انتهای پیام/

306 / 159 شرکت دانش بنیان مخابرات نرم افزار توسعه فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان مخابرات نرم افزار توسعه فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکیت فکری ستون اصلی «اقتصاد دانش بنیان»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور امروز در رویداد گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری با عنوان «دیدار پایدار» که در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، گفت: مالکیت فکری در خلق ارزش و مزیت رقابتی نقش اساسی دارد.

وی گفت: اگر خواهان احداث بنای اقتصاد دانش‌بنیان در کشور هستیم، باید مالکیت فکری را به عنوان ستون اصلی این بنا در نظر بگیریم.

 وی در ادامه تصریح کرد: ارزش ذاتی اقتصاد دانش‌بنیان، در تبدیل علم و فناوری به دارایی‌های فکری نهفته است. این دارایی‌ها، که شامل اختراعات، طرح‌های صنعتی، علائم تجاری و ... می‌شوند، هویت و اعتبار یک شرکت دانش‌بنیان را شکل می‌دهند.

معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد ارزش بازار ۱۰۰ شرکت بزرگ دنیا ریشه در دارایی‌های نامشهود آنها دارد، خاطرنشان کرد: ما در ایران در حوزه مالکیت فکری با چالش‌های متعددی روبرو هستیم و باید با شتابی فزاینده برای رفع این موانع تلاش کنیم.

دهقانی از برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) در ایران خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با کسب تجارب بین‌المللی در این زمینه، شاهد ارتقای جایگاه مالکیت فکری در کشور باشیم.

وی در پایان سخنان خود با تأکید بر اهمیت ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: امیدواریم با عزم راسخ معاونت علمی و فناوری در این زمینه، شاهد استقرار یک نظام کارآمد برای ارزیابی و اعتباردهی این دارایی‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • مالکیت فکری ستون اصلی «اقتصاد دانش بنیان»
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی