Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله میرعمادی، با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب، گفت: دهه فجر نمایش ۴۰ سال اقتدار، وحدت و پیشرفت در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی»، امروز(13 آبان) در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد خرم آباد، با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی گرامیداشت 40 سال رشد و پیشرفت، وحدت و همدلی ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، افزود: 41 سال انقلاب اسلامی هم نوید بخش رشد، پیشرفت، توسعه  و اعتلای روز افزان جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا و شهدای دانش آموز و شهدای معلم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون شهیدان و هدایت پیامبر گونه امام خمینی (ره) است.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی،افزود: دهه فجرانقلاب فرصت بازخوانی دستاوردهای انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به  اینکه امروز دشمن  توطئه های دشمنان چون تحریم های اقتصادی، جنگ روانی و توطئه نفوذ، گفت: امروز ایران اسلامی به یک کشور مقتدر نه تنها در منطقه بلکه در جهان تبدیل شده است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی گروه سرود 12 بهمن کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد جشنواره فیلم فجر سرود ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی عصر امروز در افتتاحیه کنفرانس بین المللی هسته‌ای در اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند بسیاری از کشورها، با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد.

وی افزود: امروز به ویژه که دنیا با تغییرات مواجه است و اراده جمعی کشورها مبتنی بر کربن صفر تا ٢٠۵٠ به میثاق تبدیل شده است، ما بیش از پیش در راستای نشر و گسترش فناوری هسته‌ای برای رسیدن به انرژی پاک و پایداری، تلاش خواهیم کرد.

اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران رسیدن به بیست هزار مگاوات برق هسته‌ای تا سال ١۴٢٠ را در برنامه خود قرار داده است و این برنامه در سواحل جنوبی و شمالی کشور، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6098408

دیگر خبرها

  • سوم خرداد نماد سرافرازی ملت ایران است
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر