Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@15:33:55 GMT

وانت فورد F-۱۵۰ با تیونینگ Roush معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۴۴۷۴

وانت فورد F-۱۵۰ با تیونینگ Roush معرفی شد

تیونر Roush دو نسخه‌ی سفارشی تقویت‌شده برای وانت فورد F-۱۵۰ معرفی کرد که قدرت پیشرانه را از ۴۵۰ به ۶۵۰ اسب‌بخار افزایش می‌دهد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گاهی اوقات در زندگی با شرایطی مواجه می‌شویم که وسایل موجود در بازار پاسخگوی نیازهای ما نیستند؛ به‌عنوان مثال فردی وانت پیک‌آپ فورد F-۱۵۰ را دوست دارد، اما برای کاربردهای شغلی به ۶۵۰ اسب‌بخار قدرت نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرانه‌ی خورجینی ۶ سیلندر وانت فورد F-۱۵۰ رپتور مجهز به توربوشارژر دوگانه در حالت استاندارد تنها ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند؛ درحالی‌که پیشرانه‌ی ۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر نیز قدرت کمتری نسبت به مدل ۶ سیلندر فراهم می‌کند. 

در چنین شرایطی که خودرو نمی‌تواند قدرت مورد نیاز فرد را تأمین کند، برخی ممکن است به سراغ برندهای دیگر بروند، ولی برخی هم هستند که بدون توجه به هزینه‌های بیشتر به سراغتیونینگ خودرو و تقویت پیشرانه می‌روند. خوشبختانه Roush تیونر قدیمی محصولات فورد در چنین مواردی توانایی‌های خود را نشان می‌دهد. این تیونر برای تقویت پیشرانه‌ی فورد F-۱۵۰، دو گزینه‌ی متفاوت به مشتریان ارائه می‌کند. 

اولین گزینه وانت فورد F-۱۵۰ SC مدل ۲۰۱۹ است که از پیشرانه‌ی ۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر بهره می‌برد؛ اما به‌لطف سیستم سوپرشارژر تیونر، قدرت به ۶۵۰ اسب‌بخار و گشتارو به ۸۲۷ نیوتن‌متر افزایش می‌یابد. Roush همچنین سیستم اگزوز تقویت‌شده‌ی چهار حالته با خروجی کناری به پیک‌آپ فورد اضافه می‌کند که راننده می‌تواند آن را با سوئیچ موجود در کنسول مرکزی یا ازطریق اپلیکیشن در تلفن همراه هوشمند کنترل کند. خریداران نسخه‌ی یادشده همچنین سیستم تعلیق ارتقایافته مجهز به کیت بالابرنده‌ی ۵ سانتی‌متری در جلو و بهبود عملکرد فنرها و کمک‌فنرها را دریافت خواهد کرد. درنهایت Roush رینگ‌های ۲۰ اینچی سیاه، جلوپنجره جدید، گلگیرهای برجسته و برخی دیگر از امکانات خاص خود را در این مدل برای خریداران ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی بیشتر، پکیج صندلی‌های چرمی و کیت آف‌رود را نیز به امکانات این وانت پیک‌آپ اضافه کنند. 

انتخاب دوم مشتریان، وانت Roush Nitemare ۲۰۱۹ است؛ این نسخه‌نیز همانند SC از پیشرانه‌ی ۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر با قدرت ۶۵۰ اسب‌بخار و گشتاور ۸۲۷ نیوتن‌متر، همراه‌با سیستم اگزوز فعال چهار حالته‌ی Roush بهره می‌برد؛ اما به‌جای رینگ‌های ۲۰ اینچی، روی رینگ‌های ۲۲ اینچی سوار می‌شود. این مدل برای دستیابی به حالت اسپرت و فرمان‌گیری بهتر، ارتفاع را کاهش می‌دهد و به همین دلیل جلوپنجره، سپر و پکیج گرافیکی جدیدی نیز به آن اضافه خواهد شد. آپشن‌ها و امکانات فضای داخل کابین شبیه نسخه‌ی SC است، اگرچه مشتریان می‌توانند کاور نرم کفی عقب، سیستم اگزوز فعال Cat-back، کنسول مرکزی قفل‌شونده و کیت آف‌رود را نیز با پرداخت هزینه‌ی بیشتر سفارش دهند. 

هنوز هیچ جزئیاتی درباره‌ی قیمت این وانت‌های تقویت‌شده منتشر نشده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به وبگاه Roush مراجعه کنند.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیونینگ قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خودروی موردبحث را می‌توان یکی از اولین وانت پیکاپ های کاملاً برقی چینی با دو موتور و سیستم چهار چرخ محرک دانست. البته همان‌طور که گفته شد جک T۹ هانتر برقی بر اساس نسخه درون‌سوز این خودرو شکل می‌گیرد. T۹ یک وانت میان سایز است که از سال ۲۰۲۰ تاکنون در بازار حضور دارد و سال قبل فیس لیفت شده است. همانطور که قبلا در پدال نیز اشاره کردیم، جک T۹ قرار است توسط کرمان موتور در کشورمان نیز عرضه شود.

براساس گزارش پدال، جک T۹ برقی قبلاً در نسخه پروتوتایپ رؤیت شده و محصولی آشنا به نظر می‌رسد. البته باید گفت نسخه بدون آلایندگی این خودرو تفاوت‌های ظاهری نسبتاً زیادی با مدل درون‌سوز دارد تا بهتر از آن متمایز شود. در بخش جلوی این خودرو طراحی کاملاً متفاوتی را شاهد هستیم و مکان لوگوی جک نسبت به مدل درون‌سوز تغییر کرده است. با اینکه پوشش اطراف جلوپنجره تفاوت زیادی نسبت به مدل برقی ندارد اما اندکی به‌روزرسانی جهت هماهنگی با کلیت بخش جلو صورت گرفته است. رینگ‌های ۱۸ اینچی جک T۹ هانتر برقی از پوشش آیرودینامیک برای بهبود شعاع حرکتی سود می‌برند. نسخه‌های درون‌سوز این وانت پیکاپ چینی به رول کیج و ریل‌های جانبی در فضای بار مجهز هستند اما در مدل برقی خبری از آن‌ها نیست و تنها ریل‌های کرومی ساده در کناره‌های فضای بار به چشم می‌خورد. همچنین پوشش پلاستیکی مشکی‌رنگی نیز اطراف شیشه عقب این وانت بکار رفته است.

نسخه بدون آلایندگی T۹ طول/عرض/ارتفاع ۵۶۲۰/۱۹۶۵/۱۹۲۰ میلی‌متری داشته و طول فضای بار آن نیز به ۱۸۱۰ میلی‌متر می‌رسد. نیروبخش این خودرو دو موتور برقی است که در جلو ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۷۶ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که قدرت و گشتاور موتور برقی عقب به ۲۱۴ اسب بخار و ۳۴۲ نیوتون متر می‌رسد. باتری لیتیوم آهن فسفات ۸۸ کیلووات ساعتی T۹ هانتر برقی نیز با یک‌بار شارژ توان پیمایش ۵۰۰ کیلومتری را فراهم خواهد کرد.

از نظر طراحی کابین تفاوت زیادی بین مدل‌های برقی و درون‌سوز جک T۹ وجود ندارد هرچند مهم‌ترین تغییر را می‌توان دکمه چرخان مربوط به انتخاب‌گر دنده در کنسول مرکزی دانست. این وانت چینی با اینترفیس ژیلینگ ۳.۰، کنترل صوتی، ناوبری دو حالته، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، خروجی برق ۲۲۰ ولتی و صندلی‌های برقی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود جک در حال کار روی نسخه پلاگین هیبریدی T۹ نیز هست و می‌خواهد آن را در سال ۲۰۲۵ عرضه کند. در خاتمه باید دانست چینی‌ها قبلاً نسخه برقی از وانت T۸ را نیز در بازارهایی همچون کنیا عرضه کرده‌اند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899930

دیگر خبرها

  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس