Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در ساری افتتاح شد.

عباسعلی رضایی صبح  امروز در حاشیه برگزاری نمایسگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نمایشگاه کنونی دستاورد‌های انقلاب نتیجه زحمات مدیران دستگاه‌ها برای به نمایش گذاشتن بخشی از دستاورد‌های چهل سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب طی ۴۰ ساله گذشته با حضور دستگاه های اجرایی استان برگزار شده است.

 فرماندار ساری گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی دستگاه های اجرایی استان مازندران و شهرستان ساری به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روزها از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و از ساعت 15 عصر تا 20 شب برای علاقه‌مندان دایر است

سید حسین مهدوی‌فر در ادامه این گفتگو گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی  با عنوان"اقتدار و پیشرفت" به همت استانداری مازندران، فرمانداری ساری وبنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برپاشده است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ساری با بیان اینکه بخشی از دستاوردهای 40 ساله حوزه کاری دستگاه های اجرایی استان و مرکز مازندران در 39غرفه نمایشگاهی تا 22بهمن ماه جاری در معرض دیدگان مردم شریف این خطه قرار می گیرد، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی از سال 57تاسال 97  همزمان با ارائه در این نمایشگاه در قالب یک نرم افزار چندرسانه ای با عنوان  "پلاک 40منطقه 97"تولید و عرضه خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه های اجرایی استان نرم افزار جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودرو‌های جدید" از ۶ تا ۱۵ اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاورد‌های چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.

به گزارش عصرایران، این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاورد‌های آن‌ها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.

در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودرو‌های نوآورانه و پاک بودیم. ۲۷۸ خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودرو‌های بنزینی و دیزلی با خودرو‌های برقی و احترام به محیط زیست است.

غرفه‌های نمایشگاه پکن ۲۰۲۴، میزبان خودروسازی جهان و برند‌های چینی است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاورد‌های خود در زمینه خودرو‌های برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند به طوریکه بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از ۱۱۷ مدل خودروی جدید توسط ۳۰ شرکت خودروساز بودند.

نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود.

دیگر خبرها

  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد