Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@10:02:44 GMT

​3800 بار نقض آتش‌بس یمن در الحدیده طی یک ماه

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۵۲۴۱

​3800 بار نقض آتش‌بس یمن در الحدیده طی یک ماه

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه) اعلام کرد، آتش‌بس «الحدیده» طی ماه گذشته میلادی 3819 بار نقض شده است.

بر اساس گزارش وبگاه  النجم الثاقب یمن، سریع افزود: آنچه در الحدیده رخ می‌دهد نقض آتش‌بس نیست بلکه تشدید حملات نظامی و حملات هوایی گسترده ائتلاف سعودی است، ائتلاف، نیروهای زیادی در شهر ساحلی «المخا» دارد که به سمت الحدیده می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: هدف ما به شکست کشاندن توطئه‌های ائتلاف در الحدیده است و همانگونه که این توطئه‌ها در گذشته شکست خورد، در آینده نیز شکست خواهند خورد.

«سریع»، ضمن اشاره به اینکه اتفاقات مذکور، توافق صلح یمن در سوئد را تهدید می‌کند، افزود، نباید مسئولیت این موضوع را به طرف دیگری تحمیل کنند. وی در پایان از کشورهای عربی و اسلامی درخواست کرد به مسئولیت‌های خود در قبال یمن و ملت این کشور عمل کنند.

شهر استکهلم سوئد در تاریخ 15 آذر 1397 (شش دسامبر ۲۰۱۸) به مدت یک هفته میزبان چهارمین دور مذاکرات صلح یمن با حضور طرف‌های یمنی به ریاست «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن بود و در تاریخ 13 دسامبر ( 22 آذرماه)  با توافق آتش‌بس در الحدیده، به کار خود پایان  داد.

آتش‌بس در شهر و بندر الحدیده از ۲۷ آذرماه 1397 (18 نوامبر 2018)  وارد مرحله اجرا شده است، اما ائتلاف سعودی با انجام حملات مداوم، هر روز آن را نقض می‌کند به نحوی که این آتش‌بس در آستانه شکست قرار گرفته است. 

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری