Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:34:25 GMT

توضیح حسین کلانی درباره مصاحبه جنجالی‌اش

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۵۵۸۴

توضیح حسین کلانی درباره مصاحبه جنجالی‌اش

مهندس حسین کلانی در چند روز گذشته به علت اظهارنظری نسنجیده مورد اعتراض و شدیدی قرار گرفت که البته با توجه به فحوای کلام او به حق هم به نظر می رسید.

به گزارش ورزش سه ،حسین  کلانی یک شخصیت  ممتاز و تحصیلکرده و باکلاس در فوتبال ایران است که اظهارنظر او درباره  اینکه چزا با خارجی ها موضع دارد مورد نقد جدی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کلانی با اشاره به این که جوانان ایران تا حدی احساساتی هستند گفت:«  جوانان ایرانی  با شور همیشگی شان معمولا تا حدی نسبت به چنین مسائلی با حرارت بیشتری واکنش نشان می دهد این هرگز اشکالی هم ندارد.اما جوانان من دقت کنند که موضوع زبان و نژاد دو مقوله جدا هستند.»


او همچنین با اشاره به جنگ 8 ساله ایران و عراق  و کمکهای غرب به جبهه مقابل ایران در ادامه گفت:« از من نخواهید که 8 سال جنگ تحمیلی را فراموش کنم ، جنگی که تمام دنیا از شرق گرفته تا غرب را در برابر جوانان مظلوم کشورم  از بلوچ،لر، آذری، خوزستانی ، مازندرانی و...بسیج شدند و دسته دسته آن ها را با دست خالی به خاک کشاندند. چطور می توانم  شقاوت آن میگ های روسی ، یا آن تانک های امریکایی و انگلیسی که  بچه های مظلومم را به زیر میکشاند از یاد ببرم .همانطور که نباید از من نخواهید فقر جوانان عزیزم را در جای جای این کشورم نبینم ،در حالی که این کشور سرشار از نعمت است . و این تماما به خاطر کارشکنی هایی است  که از طرف تمام دنیا بر علیه ملت من انجام شده است . ایران پر است استعدا های جهانی ، از ناسا گرفته تا اپل تا بزرگترین مراکز علمی دنیا  همگی از وجود ایرانی ها بهره می برند .»

 


کلانی که مرد دنیا دیده ای هم هست با نقد نگاه ایران به غرب ادامه می دهد:« هیچ وقت نمی  توانید عرق ملی من را زیر سوال ببرید  چون من خودم 25 درصد شیرازی 25 درصد دیگر آذری 25 درصد تهرانی و25 درصد کاشانی هستنم و به همین خاطر تمام وجودم متعلق به ایران است.این را هم بگویم تمام فرزاندانم  با وجود زندگی در خارج از ایران هیچکدام با افراد خارجی ازدواج نکردند چرا که از حساسیت من نسبت به خاکم واقفند.مگر می شود من عرب زبانان خوزستانی رایرانی نخوانم؟ایران با وجود شماها ست که ایران است. ایران با رشادت های خالصانه شماست که یک وجب از خاکش را از دست نداد . چه کسی رنج های یک جانباز را می تواند توصیف کند ؟ باور کنید قهرمانان  واقعی همان کسانی  هستند که جانشان را در دست گرفتند و دست خالی به جبهه ها رفتند وگر نه امثال من شومن هایی هستیم که فقط باعث شادی لحظه ای مردم می شویم . در این چند روز به من ایراداتی گرفتند و این هیچ اشکالی ندارد . در مقابل من  باز هم می گویم نمی توانم رنج هایی که در تمام تاریخ از طرف خارجی ها بر ملتم روا داشته اند را فراموش کنم.»

حسین کلانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین کلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)

 

 

 

منبع :فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد