Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی امروز شنبه در نشست مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در سخنانی با بیان اینکه امسال ۱۰ سال از فعالیت این مجمع می گذرد، اظهار داشت: در این مدت شاهد شکوفایی جوانانی بودیم که متصل به این مجموعه بودند.

وی با اشاره به ارتقای جوانان عضو مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در عرصه های مختلف سیاسی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ادامه داد: مجموعه فعالیت های این مجمع مشورتی ثمره بسیار خوبی داشته است.

پشتیبان جوانان بودیم و هستیم

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: فعالیت در این مجموعه خودجوش قید و بندی نداشته و هر کدام از جوانان توانمند لرستانی که تمایل داشتند وارد مجموعه شده و مدتی را فعالیت کردند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه تلاش ما این است که جوانان را حمایت کنیم، افزود: پیگیر بودیم در مدت حضور در لرستان پشتیبان جوانان باشیم.

وی با یادآوری اینکه باید جوانان را باور کنیم تا با خودباوری در صحنه های مختلف نقش آفرینی کنند، بیان کرد: جوانان را دوست داشتیم و تمام تلاش خود را صرف پیگیری امور مربوط به این قشر کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه در این مدت بیش از فرزندانم با جوانان استان ارتباط برقرار کردم، افزود: از همه فعالیت های جوانان در حوزه های مختلف در راستای بهبود وضعیت استان و قرارگیری جامعه در مسیر توسعه و شکوفایی پشتیبانی کنیم.

برخی مسئولان به جوانان اعتماد ندارند

آیت الله میرعمادی با یادآوری اینکه کار با جوانان دارای فراز و نشیب های مختلفی است، یادآور شد: به رغم اینکه شاهد هستیم برخی مسئولان چندان تمایلی برای کار کردن با جوانان ندارند ولی در مجموعه دفتر نماینده ولی فقیه به رغم همه مسائل این حوزه تلاش کردیم از جوانان حمایت کنیم.

وی با انتقاد از اینکه برخی مسئولان و متولیان به جوانان اعتماد ندارند، گفت: من برعکس این افراد کاملا به توان جوانان اعتقاد و اعتماد دارم چرا که اطمینان به توانمندی جوانان باعث شکوفایی این نسل و همچنین جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۰ سالگی مجمع مشورتی جوانان لرستان افزود: امسال همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی یکی از رویش های مهم و ماندگار ما جوانان هستند.

برگزاری گردهمایی اعضای مجمع مشورتی جوانان لرستان

آیت الله میرعمادی همچنین یکی از رویش ها و فعالیت های صورت گرفته در استان را همین مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه دانست و بیان کرد: در این راستا همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزاری گردهمایی اعضای مجمع مشورتی جوانان استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری دو برنامه فراگیر در حوزه جوانان به همین مناسب افزود: پیش بینی ما حضور بیش از ۲۰۰ نفر از جوانان لرستانی فعال در مجمع در گردهمایی یاد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین از تهیه یک گزارش تحلیلی از فعالیت های مجمع مشورتی خبر داد و گفت: در این گزارش فعالیت های صورت گرفته در مجمع و همچنین روند ارتقای اعضای این مجموعه در بخش های مختلف اعم از پیشرفت تحصیلی، شغلی، مسئولیتی، علمی، پژوهشی و ... احصا می شود.

نمایش بخشی از فعالیت های ۱۰ ساله مجمع مشورتی

آیت الله میرعمادی همچنین از نمایش بخشی از فعالیت های ۱۰ ساله مجمع مشورتی جوانان لرستان در قالب یک نمایشگاه خبر داد و افزود: تلاش می شود که این نمایشگاه یک کار متفاوت در مقایسه با موارد مشابه صورت گرفته در این زمینه باشد.

وی با اشاره به برگزاری ۹ همایش و گردهمایی بزرگ طی ۱۰ سال گذشته توسط مجمع مشورتی جوانان لرستان، بیان کرد: هر همایش و برنامه در قالب یک غرفه مستندسازی و مطالب مربوط به آن ارائه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به تشکیل تیم ها و کمیته های تخصصی برگزاری نمایشگاه و گردهمایی، بیان کرد: تلاش می شود برگزاری این برنامه ها بستری برای تقویت بیش از پیش ارتباط جوانان با مجموعه دفتر نماینده ولی فقیه در استان باشد.

ارائه گزارشی از فکر و ایده جوانان

آیت الله میرعمادی یادآور شد: ما در برگزاری این برنامه ها به دنبال ارائه گزارش عملکرد نیستیم، بلکه تلاش می کنیم گزارشی از فکر و ایده جوانان فعال در این مجموعه ارائه دهیم.

وی نمایه کردن فعالیت های ۱۰ ساله مجمع مشورتی جوانان لرستان را ترسیمی از منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب طی سال های گذشته دانست و ابراز امیدواری کرد که این حرکت فرهنگی بستری برای جذب بیشتر جوانان و بهبود نگاه سایر مسئولان به توانمندی این قشر باشد.

کد خبر 4531062

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: معلم باید دارای روحیه خودسازی و تهذیب نفسانی باشد تا آموزش و صحبت‌هایش تأثیرگذاری لازم داشته باشد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تبریک 12 اردیبهشت ماه؛ روز معلم به همه معلمان؛ در توصیف جایگاه دست‌اندرکاران عرصه علم و تربیت به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر(ص) فرموده إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما؛ من مبعوث شدم تا اینکه معلّم باشم. معلمی شغل انبیاست، کسی که برای امر تعلیم و تربیت زحمت می‌کشد تا دیگری را از جهل نجات دهد، شأنی والا پیدا می‌کند.

وی گفت: معلم باید دارای خودسازی و تهذیب نفسانی باشد تا آموزش و صحبت‌هایش تأثیرگذاری لازم داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: معلم باید به تمام معنا بر درس و علم مسلط و قبل از آموزش، مطالعه داشته باشند تا بتوانند به خوبی تدریس کنند.

وی افزود: معلم باید دلسوزانه و همچون شمعی که برای یک کاشانه تاریک می‌سوزد و محل را روشن می‌کند، برای شاگردانش این کار را انجام دهد همانگونه که پیامبر عظیم‌الشأن(ص) رنج‌ها و زحمات زیادی برای هدایت و نجات انسان‌ها از جهالت و ظلمت زمان جاهلیت انجام داد.

پورذهبی ضمن قدردانی از زحمات معلمان و جامعه فرهنگی کردستان بیان کرد: امیدوارم که زحمتکشان این عرصه در پیشبرد اهداف و زندگیشان همواره موفق و سربلند باشند.

در ادامه توصیف نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از جایگاه معلمان را به صورت ویدئویی ببینید:

.

12 تا 19 اردیبهشت ماه به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم