Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و ‌حرفه‌ای استان فارس گفت: نخستین نشست مدیریتی مجامع کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای کشور ۱۴ تا ۱۷ بهمن ۹۷ در شیراز برگزار می‌شود. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد جامعی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این نشست با محوریت کانون‌های قرآن و عترت و هلال احمر با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیریتی دبیران دانشجویی، تقویت و انسجام فعالیت‌ها و تشکیل مجامع کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این نشست حدود 350 نفر ازکارشناسان فرهنگی، دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های فنی‌ وحرفه‌ای از سراسر کشور حضور دارند و با اصول آینده‌نگری، مسئله‌شناسی و برنامه‌‍‌ریزی فرهنگی، اصول کار تیمی و تشکیلاتی، مدیریت فرهنگی بر مدار ارزش‌ها و تشکیل کارگروه‌های منطقه‌ای آشنا می‌شوند.

رئیس دانشگاه فنی و‌حرفه‌ای استان فارس خاطرنشان کرد: تبادل تجارب و ایده‌های کارشناسان برتر کانون‌ها، توسعه مهارت‌های ارتباطی، تاب‌آوری فرهنگی، احیاء کانون‌های قرآن و عترت و همچنین احیاء کانون‌های هلال احمر از دیگر موضوع‌هایی است که در نشست مدیریتی مجامع کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

16 کانون فرهنگی و تبلیغی تخصصی در استان البرز فعالیت می‌کنند1200 کانون فرهنگی در استان فارس فعال شده است70 انجمن علمی و کانون فرهنگی در سطح دانشگاه‌های پیام نور استان خراسان جنوبی فعال اس

جامعی با بیان اینکه تمام هماهنگی‌های لازم برای میزبانی شایسته از این رویداد در شیراز، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم نیز صورت گرفته است، افزود: در این راستا جلسه‌هایی برگزار و کمیته‌های مختلف نیز برای اجرای بهتر امور شامل کمیته اجرایی، پذیرش و اسکان، کمیته روابط‌عمومی، کمیته پشتیبانی و تدارکات تشکیل شده است.

وی گفت: همچنین کمیته ویژه آموزش نیز به منظور برنامه‌ریزی و نظارت بر کارگروه‌های قرآن و عترت و هلال احمر نیز با حضور کارشناسان برتر کانونی و چهره‌های موفق کانونی با نظارت دفتر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده که در پایان دوره نیز، گواهی حضور برای دانشجویان صادر می‌شود.

دانشکده شهید باهنر از دانشکده‌های پیشرو کشور در ایجاد کانون‌های فرهنگی و هنری

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای استان فارس نیز اظهار داشت: در حال حاضر کانون‌های مختلف فرهنگی در آموزشکده‌های این استان فعال شده  که به طور مثال در دانشکده شهید باهنر شیراز شاهد فعالیت هشت کانون فرهنگی و هنری شامل قرآن و عترت، هلال احمر، هنرهای نمایشی، گردشگری و ایرانشناسی، شعر و ادب، کارآفرینی، همیاران سلامت و تربیت‌بدنی هستیم.

نادرامیدوار افزود: دانشکده شهید باهنر یکی از دانشکده‌های پیشرو در ایجاد کانون‌های فرهنگی و هنری در کشور است، به طوری که این کانون‌ها از سال 91 فعالیت خود را آغاز کردند و بزرگترین هدف این کانون‌ها بالا بردن درجه مشارکت فرهنگی و مسئولیت‌پذیری دانشجویان است.

وی به یکی از مهم ترین برنامه‌های نشست مدیریتی مجامع کانون‌های فرهنگی وهنری دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای کشور در شیراز اشاره کرد و افزود: افتتاحیه این مراسم روز دوشنبه 15 دیماه 97 با حضور نعمتی مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور و اختتامیه نیز به همراه گزارش دبیران مجامع با رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کشور و سایر مسئولان استانی  برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای استان فارس خاطرنشان کرد: در این نشست همچنین انتخابات مجمع تخصصی کانون‌های قرآن و عترت و کانون‌های هلال احمر کشور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای  نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم میزبانی خوبی به عنوان خادمین سومین حرم اهل بیت(ع) برای سفیران کشور باشیم، گفت: در حاشیه این نشست دانشجویان شرکت کننده علاوه بر زیارت حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سایر اماکن گردشگری شیراز از جمله حافظیه و سعدیه نیز بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم مشایخی صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار کرد: بوشهر در طول تاریخ چهار بار شاهد تهاجم بیگانگان بوده است که در تمام این موارد با ایستادگی دلیرمردان روبرو بوده است.

وی اضافه کرد: انسان‌های بزرگی در طول تاریخ بودند که با تاریخ نگاری‌های خود توانسته‌اند خلیج فارس را و اهمیتش در موضوعات مختلف به قلم بیاورند.

پژوهشگر و نویسنده بوشهری گفت: در همین راستا کتاب‌های ارزشمندی در خصوص خلیج فارس وجود دارد و این اسناد، سندهای افتخار ما است.

لزوم توسعه اقتصاد دریاپایه

رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر با اشاره به خلیج فارس به عنوان یک مؤلفه مهم در معادله‌های سیاسی و اقتصادی جهان در این مراسم گفت: خلیج فارس ریشه در تاریخ این سرزمین کهن و باستانی دارد و در دوره‌های مختلف علاوه بر تأمین نیازهای مادی و اقتصادی، نماد اقتدار، ایستادگی و مبارزه ایرانیان در برابر استعمار نیز بوده است.

احسان بهمیاری افزود: ایران اسلامی در بخش‌های گوناگون دریا ظرفیت‌های مهم و فراوانی دارد و نگاه‌ها باید در عرصه اقتصادی خلیج فارس دریامحور باشد.

رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر اضافه کرد: توجه به گردشگری دریایی به عنوان یکی از طرح‌های اقتصاد دریامحور و منبع تأمین درآمد و ارز در استان در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

امام جماعت آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر در مراسم بزرگداشت روز ملی خلیج فارس گفت: خلیج فارس به رشادت و حقانیت ما در جنگ شهادت می‌دهد.

حجت الاسلام عیسی راستگو افزود: بررسی ابعاد نقش خلیج فارس در دوران دفاع مقدس می‌تواند گواه روشنی بر رشادت دلیرمردان ساحل‌نشین و مجاهدت آنان بر این پهنه وسیع باشد.

در پایان این مراسم ضمن یادآوری ایثار جانبازان، شهدا و برکت خون آن‌ها، با اهدا لوح یادبود و هدایایی از خانواده سردار شهید مجید مبارکی تکریم به عمل آمد.

کد خبر 6091832

دیگر خبرها

  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود