Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت عمرانی استانداری فارس گفت: تصمیم و رویکرد استاندار کنونی بر این است که تحت هر شرایطی اشتغال در کارگاه‌ها و کارخانه‌های استان حفظ شود و زیرساخت‌ها و شرایط به گونه‌ای تامین شود که هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشود. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی نقی لقمانی ظهر امروز در نشستی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خانه کارگر استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: تصمیم و رویکرد استاندار کنونی بر این است که تحت هر شرایطی اشتغال در کارگاه‌ها و کارخانه‌های استان حفظ شود و زیرساخت‌ها و شرایط به گونه‌ای تامین شود که هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه برخی از کارخانه‌ها در حریم شهر هستند و باید جابه‌جا شوند، گفت: درخواست ما این است که به گونه‌ای مقرر شود که تا جابه‌جایی کامل و شروع فعالیت جدید کارخانه تعطیل نشود و کارگری بیکار نشود. 

سرپرست معاونت عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان تامین اجتماعی شیراز نیاز و مطالبه به حق مردم است، افزود: امید است با تامین اعتبار و حل مشکلات بر سر راه ساخت این بیمارستان، موجبات دلگرمی بیمه شدگان فراهم شود. 

هاله فولادفر، مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری فارس نیز در این نشست با اشاره به اینکه عملکرد استان در 3 سال اخیر در حوزه اقتصادی بهتر شده است، گفت: نرخ بیکاری کمتر از نرخ متوسط استانی شده است و در فضای کسب و کار هم رونق و ارتقا دیده می‌شود. 

فارس| افزایش حقوق کارگران باید براساس قدرت خرید و نرخ تورم باشدوزیر کار در شیراز: رشد شاخص حداقل دستمزد راضی کننده نیستوی از وزیر تعاون درخواست کرد اگر بناست شرکت‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی سرمایه‌گذاری داشته باشند از ظرفیت‌های استان فارس استفاده شود. 

عبدالکریم نباتی، مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس نیز در این نشست گفت: 44 درصد از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و 147 هزار خانوار نیز در این استان مستمری بگیر هستند که این امر می‌طلبد مطالبات این قشر زودتر پرداخت شود. 

وی با بیان اینکه بنا بود در برنامه 5 و 6 توسعه بخشی از مطالبات پرداخت شود، افزود: پیشنهاد می‌شود از محل صادرات غیرنفتی، صرفه‌جویی یارانه‌ها یا نفت درآمد پایداری برای تامین اجتماعی داشته باشند تا بخشی از مطالبات پرداخت شود. 

انتهای پیام/ن

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند