Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:33:51 GMT

پروژه‌های عمران شهری و برق‌رسانی بروجرد افتتاح شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۵۸۳۵

پروژه‌های عمران شهری و برق‌رسانی بروجرد افتتاح شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی خسروی رئیس شبکه توزیع برق بروجرد ظهر شنبه در افتتاح پروژه های برق رسانی شهرستان بروجرد در مسکن مهر به نمایندگی از دیگر پروژه ها، گفت: این پروژه ها شامل برق رسانی به روستای «بیچن»، نصب پست هوایی ۱۰۰ کیلو ولت آمپر، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق ۲۰ کیلو ولت هوایی، اصلاح و بهینه سازی کامل شبکه ۲۰ کیلو ولت هوایی، احداث شبکه معابر مسکن مهر، احداث معابر پست هوایی شبکه، احداث ترانس روبروی پاساژ «نیلوفر» و احداث شبکه های ورودی زندان بوده که به مناسبت دومین روز از ایام دهه فجر افتتاح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: برای تکمیل و افتتاح هشت پروژه برق رسانی بروجرد مبلغ یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس شبکه توزیع برق بروجرد، تصریح کرد: این پروژه ها در روستاهای «بیچون پایین»، «سرنجه»، خیابان «علی بیات» بروجرد، مسکن مهر بروجرد، ورودی زندان بروجرد، پاساژ «نیلوفر» و ... بروجرد اجرا شده است.

پروژه طرح آسفالت شهرداری بروجرد به بهره برداری رسید

ابراهیم صارمی سرپرست شهرداری بروجرد نیز در مراسم افتتاح این پروژه گفت: پروژه طرح آسفالت میدان آیت الله بروجردی تا بلوار امام خمینی(ره) بروجرد در دومین روز از ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی، افزود: این طرح با مساحت ۵۳ هزار متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

سرپرست شهرداری بروجرد، تصریح کرد: همچنین امسال ۲۸۳ هزار متر از سطح کوچه ها و معابر شهری با هزینه ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری بروجرد طرح آسفالت انجام شده است.

صارمی، گفت: یک لاین اجرای طرح آسفالت میدان آیت الله بروجردی تا بلوار امام راحل(ره) انجام شده و در صورت مساعد شدن هوا لاین دوم آن هم اجرا خواهد شد.

کد خبر 4531114

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد دهه فجر شرکت توزیع برق لرستان شهرداری بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم

شهردار قم گفت: بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اگر قم و مشهد دارای کرامت هستند، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی(ع) است.

وی افزود: بیش از 65 موضوع برنامه‌های مختلفی را در ستاد شهرداری قم خواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین به نام گرامی‌داشت دهه کرامت برنامه نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارائه اسکان به زائران در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مختلفی را با محوریت همکاری و هم‌افزایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان این که در کنار اقدامات فرهنگی در بحث اسکان زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) همکاری خواهیم داشت، افزود: سال گذشته نیز مسجد مقدس جمکران در بحث اسکان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن