Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این رقابت ها با حضور نزدیک به ​۳۵ شرکت‌کننده از استان‌های تهران ،کرمان، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، خراسان جنوبی، هرمزگان، گیلان و مازندران در دو بخش آماتور و حرفه‌ای برگزار شد و شرکت‌کنندگان در کلاس‌های ۶۵، ۱۵۰ و ۲۵۰ سی سی در حضور رئیس، دبیر و دیگر مسئولان فدراسیون و علاقه مندان به رشته‌ موتورسواری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزه سیدمهدی سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون، از استقبال بانوان برای آموزش در دو رشته کراس و موتور سرعت خبر داد  و گفت : خوشبختانه با توجه به حمایتهای رئیس و دبیر فدراسیون نگاه ویژهای به بخش آموزش بانوان در فدراسیون وجود دارد و در تلاش هستیم تا با ایجاد ساز و کارهای مناسب تسهیلات بهتری برای آموزش بانوان علاقهمند به موتورسواری فراهم کنیم.

سیدمهدی از پیشرفت کیفی موتورسواری بانوان طی برگزاری سه مرحله گذشته مسابقات خبر داد و از تلاش روسای هیاتهای استانی در حمایت از بانوان ورزشکار تقدیر کرد. 

اما در پایان این مسابقه تماشایی، استان تهران با مجموع ​۱۴۲ امتیاز، خراسان رضوی با ​۱۰۲ امتیاز و استان گیلان با ​۲۵ امتیاز به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند و نفرات برتر کلاس های مختلف جوایز نقدی و غیر نقدی خود را دریافت کردند.

اسامی برندگان این مسابقات به شرح زیر است:

۱۵۰ سی سی حرفه ای:

هستی رضایی از تهران

سحر رضایی از هرمزگان

زهرا فرهادنژاد خراسان رضوی

۲۵۰ سی سی حرفه ای:

شکیلا پولادی از تهران

فهیمه نعمت الهی از اصفهان

سمانه حمیدی از خراسان رضوی

۶۵ سی سی :

نازنین سلیمانپور از تهران

بهار عباسی از تهران

هستی رضایی از تهران​

۱۵۰ سی سی آماتور:

نرگس زمانی از تهران

فاطمه حمیدی از خراسان رضوی

​مهشید تفقدی از خراسان رضوی

۲۵۰ سی سی آماتور:

​زهرا بیک وردی از گیلان

​هانیه شکیبی از خراسان جنوبی

فاطمه صدقی از خراسان رضوی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان خراسان جنوبی خراسان رضوی رقابت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت

مهدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ظهار کرد: یکی از بانوان کاراته کا قمی در مسابقات قهرمانی دختران کشور موفق به کسب مدال طلا شد.

رییس هیات کاراته استان قم با اشاره به اینکه این مدال، اولین مدال طلای کشوری تاریخ کاراته استان قم در بخش دختران است افزود: سارا پاداش در کومیته وزن ۶۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان دختران با شکست تمامی رقبای خود مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

وی بیان کرد: پاداش این مدال را چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مسابقات قهرمانی کشور دختران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد کسب کرد.

بیرانوند گفت: سارا پاداش در دیدار فینال وزن خود، مائده شالی از استان قزوین را شکست داد و فاطمه عابدی از استان مازندران و مهلا صداقت از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6089147

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور