Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم که امروز یکشنبه با حضور 2 هزار دانش آموز مدارس دخترانه گرگان و مسوولین استانی و شهرستانی در سالن ورزشی امام خمینی برگزار شد، هفت پروژه افتتاح و 70 کلاس به مجموعه کلاس های درس آموزش و پرورش گرگان افزوده شد.
همچنین در این مراسم مرمت و نوسازی هشت مدرسه طرح آغاز شد که بهره برداری از آن 50 کلاس درس به مجموعه 2 هزار و 400 باب کلاس گرگان اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آغاز ساخت سالن ورزشی ژیمناستیک دبیرستان زمزم دیگر طرح آموزش و پرورش گرگان بود.
رییس اداره آموزش و پرورش گرگان در حاشیه این مراسم گفت: اعتبار هزینه شده برای طرح های قابل بهره داری این ایام 170 میلیارد ریال و بودجه مورد نیاز ساخت طرح های جدید 300 میلیارد ریال است.
بهجت تربتی نژاد اظهار داشت: مدارس هدایت، شهید تاجیک سرخنکلاته، یک کلاس در مدرسه روستای قلندرمحله، نمازخانه مدارس فرهنگ و روستای سیدمیران و چمن های مصنوعی مدارس لشگر 30 و دین و دانش به بهره برداری رسید.
وی افزود: همچنین بازسازی و نوسازی مدارس هشت شهریور، دخترانه بلال حبشی، مهدیه، کوی قلعه حسن، روستاهای جعفرآباد، شمس آباد، حیدرآباد و امیرآباد و ساخت سالن ورزشی ژیمناستیک دبیرستان زمزم گرگان از امروز آغاز شد.
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: مردم ایران برای نجات کشور از دست استکبار و استبداد و رساندن نظام به استقلال و عزت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار داشت: جوانان امروز، نگهبان و محافظان استقلال و عظمت ایران هستند و در این راه از این خدمتی حتی نثار جان خود نیز کوتاهی نمی کنند.
در این مراسم از خانواده شهیدان مدافع حرم افشین زورقی، اسماعیل زاهد پور، غلامحسین عاطفی نژاد، غلامرضا نوده شریفی، سیدنظام الدین نبوی، مسلم مازندرانی، محمد اسلامی، محمد پیری و یک آزاده دوران جنگ تحمیلی تجلیل شد.
3014 /3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش اداره آموزش و پرورش استقلال خانواده نماینده ولی فقیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شورای معاونین و رؤسای نواحی آموزش و پرورش استان که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تکالیف بزرگ آموزش و پرورش در استان این است که جریان تعلیم و تربیت به صورت همزمان مدیریت شود. امروزه اگرچه برنامه‌هایی با اهمیت و مؤثر در دستورکار قرار می‌گیرد اما هنوز هم این ظرفیت وجود دارد که به‌موازات رویکردهای آموزشی، در عرصه پرورش و تربیت نیز اقداماتی انجام شود که جامعه مخاطب آن به طور مستقیم، متوجه فرزندان دلبند ما در مدارس باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: این یک حقیقت است که تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود. بر همین اساس، توجه کنید در فرآیند گزینش آموزش و پرورش عناصری برگزیده شوند که جوان، متدین، توانمند و دلسوز نسل آینده ساز این کشور باشند زیرا اینها عهده‎دار تربیت فرزندان مردم هستند. علاوه بر این، در فرآیند گزینش باید به موضوع بازنشستگی دبیران و فرهنگیان نیز توجه ویژه صورت بگیرد تا چالش‌هایی همچون کمبود معلم در مدارس، دوباره تکرار نشود.

ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین

وی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که باید از سطح آموزش و پرورش موردتوجه قرار بگیرد، مسئله حجاب است. باید فضایی ایجاد شود تا بتوان مساله حجاب و فرهنگ عفاف را از سطح مدارس و دبیرستان‌ها در دل و ذهن دختران عزیز دبیرستانی نهادینه شود. این‌ها آینده‌ساز کشور و امانت مردم هستند بنابراین با مزج اجتماعی و منطق تبیین، می‌توان حجاب را به صورت ایجابی از سطح دبیرستان‌ها فرهنگ‌سازی کرد.

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار، جمعی از اعضای شورای آموزش و پرورش استان به ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی تربیتی در سال تحصیلی جاری و انعکاس چالش‌های موجود پرداختند.

کد خبر 6093129

دیگر خبرها

  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت