Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دبیر برگزاری نمایشگاه روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، شناسایی برندهای داخلی ، یافتن بازارهای جدید و عرضه محصولات نمونه ملی با رویکرد نوین بازاریابی و همچنین ایجاد فرصتی مناسب برای نمایش محصولات ایرانی در تنها منطقه آزاد شمال کشور است.
بهناز زنجانی با اشاره به وجود 40 شرکت خارجی فعال در منطقه آزاد انزلی افزود: شرکت در این نمایشگاه فرصتی برای شناساندن بیشتر تولیدکننده های ایرانی در بازار داخلی و همچنین فراهم سازی بستر های مناسب برای تعامل و هم افزایی و همکاری با صادرکنندگان داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از 15 اسفندماه امسال تا 15 فروردین سال جدید تاکید کرد: اثبات توانمندی و نوگرایی در تولید کالای ایرانی و ایجاد فرصت مناسب برای نمایش محصولات ایرانی در بزرگترین و نزدیکترین منطقه آزادکشور به پایتخت علاوه بر تعامل با صادرکنندگان داخلی، شناسایی رقیبان داخلی، تولیدکنندگان و برندهای ملی، تکمیل زنجیره تامین مرتبط، فرصت خرید کالاهای شب عید برای مردم گیلان و فرصت خرید برای چند میلیون مسافر نوروزی استان و منطقه آزاد انزلی را به دنبال دارد .
زنجانی با اشاره به ورود و بازدید بیش از پنج میلیون مسافر در یکسال گذشته از منطقه آزاد انزلی خاطر نشان کرد : شرکت نمایشگاهی هپی‌لند با مشارکت سازمان منطقه آزاد انزلی در جهت برگزاری نمایشگاهی در خور استان گیلان برنامه‌ریزی کرده و از همه شرکت‌ها و تولید‌کنندگان برتر ایرانی که با وجود رکورد بازار و رقابت ناعادلانه با رقبای خارجی و همچنین قاچاق کالا، با تلاش شبانه روزی علاوه بر موفقیت در کارآفرینی و ایجاد اشتغال، مفتخر به برند سازی و استانداردسازی کالاهای خود نیز شده اند دعوت می‌کند از این فرصت برای عرضه محصولات خود با تخفیفات ویژه استفاده کنند.
دبیر برگزاری نمایشگاه به کالای ایرانی یادآور شد: در تلاشیم تا سه روز نخستین برگزاری نمایشگاه ، امکان بازدید تخصصی و بدون فرصت خرید برای متخصصان و مقامات ارشد، رایزن های بازرگانی کشور و سفرای کشورهای مختلف فراهم شود و در کنار آن، نشست های تخصصی با مدیران مرتبط، با محوریت بررسی و تحلیل چالش های صنعت و نساجی و پوشاک، صنایع غذایی، راهکارهای تأمین منابع، بازاریابی و برندینگ صنایع، راهکارهای ارتقاء فروش صنایع و چابک سازی سازمان برای ارائه پیشنهادات و راهکارهای برون رفت از مشکلات صنایع برگزار می شود.
به گفته زنجانی ، برای حضور تولیدکنندگان منطقه آزاد انزلی، صادرکنندگان نمونه و ممتاز و کارآفرینان برتر ملی و تولیدکنندگان با لیست بیمه ای حداقل 50 نفر نیز تخفیفات ویژه ای درنظر گرفته شده است.
نمایشگاه‌ ملی «به کالای» ایرانی به همت سازمان منطقه ازاد انزلی و مجموعه کارخانجات هپی لند و با عرضه کالاهای ایرانی با حضور برترین شرکت‌های تولید کننده ایرانی در مرکز همایش های بین المللی این منطقه برگزار می شود و علاقه مندان و تولیدکنندگان کالاهای داخلی می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی https://picland.co/behkala-early-registration/ ، اقدام به ثبت نام و دریافت غرفه کنند.
7471/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پایتخت شب عید شبانه روزی صنایع غذایی قاچاق جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود

ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری در استان به خصوص از طریق برپایی پنجره‌ واحد الکترونیک شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۶ اردیبهشت در نشست پایانی هماهنگی میان مدیران دستگاه‌هایی اجرای فارس برای شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو ۲۰۲۴ که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، پیشنهاد داد تا پنجره واحد الکترونیک طی ۵ روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، گفت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد باید ارائه شود. ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، گفت: اولین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳، استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان ‌ و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

وی، ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رودررو و چهره به چهره را موثر دانست و افزود: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر