Web Analytics Made Easy - Statcounter

«چهل ۲۲» عنوان ویژه برنامه شبکه ۴ در دهه فجر است که هرشب ساعت ۲۲ روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما: «چهل ۲۲» ویژه برنامه رسانه ملی در دهه فجر است. مسعود ده نمکی کارگردان، نویسنده و پژوهشگر انقلاب و دفاع مقدس این برنامه را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او با این برنامه سه گانه تلویزیونی اش در اجرای برنامه «چهل و هشت» با موضوع دفاع مقدس و «چهل سیزده» با موضوع تسخیر لانه جاسوسی را کامل می‌کند.    
«محمد هاشمی» مهمان اولین قسمت از این برنامه است. هاشمی اولین رئیس سازمان صداوسیما با حکم امام خمینی (ره) بود. او همچنین در پرواز انقلاب از پاریس تا تهران همراه امام (ره) بود. هاشمی در این برنامه روایت‌هایی ناگفته از مدیریت صداوسیما در دوران حیات امام (ره)، ماجرا‌های پرواز پاریس-تهران و مدیریت سیاسی و اجرایی مرحوم هاشمی رفسنجانی تعریف می‌کند. او همچنین به صحبت‌های موسوی خوئینی‌ها درباره مرحوم هاشمی نیز واکنش نشان داد و درباره این برداشت‌ها از تندروی و رایکال بودن مرحوم برادرش توضیح می‌دهد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
«چهل ۲۲» در ۱۰ قسمت هرشب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه ۴ می‌رود. این برنامه توسط گروه اجتماعی شبکه ۴ وبا مشارکت مرکز بسیج رسانه ملی در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تولید می‌شود. محمدمهدی سموعی تهیه‌کنندگی و حسن روزی طلب سردبیری این برنامه را برعهده دارند.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه چهارم سیما مسعود ده نمکی کارگردان اخراجی ها محسن هاشمی موسوی خوئینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش

محسن هاشمی ماجرای خواب عجیبی را تعریف می‌کند که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت آن را دیده و در خاطرات روزانه‌اش به آن اشاره کرده بود.   به گزارش خبرآنلاین، محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، ماجرای خواب عجیبی را تعریف می‌کند که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت آن را دیده و در خاطرات روزانه‌اش به آن اشاره کرده بود.   در فیلمی که از محسن هاشمی در فضای رسانه ای و مجازی منتشر شده، وی قطعه ای از این خاطرات را که در آن به خواب اشاره شده می خواند: «ساعت پنج صبح در حالی که رویای هولناکی می‌دیدم بیدار شدم. افرادی مرکب از مرد و زن و کودک بدون اجازه و اطلاع در محل اقامت که گاهی منزل‌مان و گاهی در محل‌های دیگر بود ورود می‌کردند. حرفی نمی‌زدند، اذیت هم نمی‌کردند و جواب سوالم را در مورد دلیل ورود و نحوه ورود نمی‌دادند.   «گاهی بیرون می‌رفتند و گاهی برمی‌گشتند و آخرین بار بی‌دلیل مشغول جابجا کردن وسایل زندگی من شدند، این اتفاق درحالی رخ داد که محافظان هم نبودند، می‌خواستم با آقای شجاعی، فرمانده محافظان، تماس بگیرم و اطلاع دهم، که میسر نمی‌شد.   احتمالاتی در تعبیر این خواب به ذهنم می‌رسد، از خداوند برای رفع شرم استمداد کردم و صدقه ای در نظر گرفتم و پس از نماز مجدد خوابیدم.» (پایان خاطرات روزانه)   محسن هاشمی سپس در جواب به این پرسش که آیا مرحوم آیت الله هاشمی، بعد از مشاهده این خواب، این اتفاق را با شما مطرح کردند یا خیر، پاسخ داد: بله اتفاقا چون با آقای مرعشی در سفر بودند، این موضوع مطرح شده بود، که بنده بعدا اطلاع پیدا کردم، اما مثل اینکه در آن زمان خیلی به این موضوع توجه نکرده‌بودند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • «هفت» دوباره روی آنتن