Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و به همت کتابخانه هاي عمومي استان تهران طرح چهل قلم با تجليل از جعفر ابراهيمي و مجيد ملامحمدي برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، در آستانه چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و به منظور پاسداشت خدمات فرهنگي نويسندگان متعهد و انقلابي، طرح چهل قلم با تجليل از جعفر ابراهيمي و مجيد ملامحمدي، از نويسندگان برجسته حوزه کودک و نوجوان درسالن اجتماعات کتابخانه عمومي محقق حلي تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرح «چهل قلم» به همت نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور و با هدف افزايش آشنايي عموم مردم و مسئولان با نويسندگان در تمامي استان هاي کشور با حضور شخصيت هاي برجسته، نويسندگان منتخب، اهالي فرهنگ و علاقه مندان به کتاب و کتابخواني برگزار مي شود.
مراسم تجليل از جعفر ابراهيمي و مجيد ملامحمدي روز يکشنبه، 14 بهمن 1397، ساعت 15:30، با حضور مسئولان و فرهيختگان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومي محقق حلي شهر تهران به نشاني ميدان شوش، خيابان ري، قبل از پارک کوثر، نبش خيابان محمد يزدي، کتابخانه عمومي محقق حلي برگزار خواهد شد.
گفتني است در پايان اين مراسم از دو عنوان کتاب «از بهشت تا زمين» اثر جعفر ابراهيمي و مجموعه 12 جلدي «شاه فراري شده» اثر مجيد ملامحمدي رونمايي خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تجليل جعفر ابراهيمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از معلمان بخش کوهستانی کجور

دریافت 33 MB کد خبر 6097205

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • آیین تجلیل از معلمان نمونه مرودشت برگزار شد
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • آیین تجلیل از معلمان بخش کوهستانی کجور