Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@03:39:42 GMT

تصادف خودروی حامل دانش آموزان در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۶۷۳۱

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تأیید خبر تصادف خودروی حامل دانش‌آموزان پسر در سه راهی شندآباد شبستر، جزئیات این سانحه را تشریح کرد.

حسین صبور در گفت‎وگو با ایسنا، با بیان اینکه راننده خودرو، یکی از اولیای دانش آموزان مدرسه استثنایی بیاضیان شبستر بود، گفت: این سانحه برای خودروی پراید که حامل پنج دانش آموز که همگی جزو دانش آموزان مدرسه استثنایی بودند، پیش آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سانحه منجر به مصدومیت هفت سرنشین خودرو شد که راننده، همسرش و دو تن از دانش آموزان برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه بقیه مصدومان، سرپایی مداوا شدند، خاطرنشان کرد: براساس بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از مصدمان در بیمارستان، مشکل خاص و جای نگرانی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مصدومیت چهار نفر در این سانحه جاده‌ای در شهرستان شبستر خبر داده بود.

فرزاد رحمانی در تشریح این حادثه گفت: صبح امروز (شنبه سیزدهم بهمن ماه) به دنبال برخورد خودروی وانت پیکان با پراید در سه راهی شند آباد، هفت نفر از سرنشینان، مصدوم شدند.

وی از اعزام بالگرد اورژانس به شبستر خبر داد و افزود: چهار مصدوم این حادثه که نیاز به مرکز درمانی تخصصی داشتند، تحت اقدامات درمانی تیم اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تصادف سرویس مدرسه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران با حضور تولید کنندگان و فعالان این بخش از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، بوشهر، هرمزگان، کردستان، فارس، خراسان رضوی و اصفهان در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع انواع ابزارآلات ساختمانی، دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی ، ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم