Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه ۷ فوریه (۱۸ بهمن) قرار است رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام کند، سایت «football-rankings.info» طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه تیم‌های ملی جهان کرد. احتمال می‌رود با توجه به نتایج درخشان تیم‌های ملی ژاپن و قطر در جام ملت‌های آسیا شاهد صعود چند پله‌ای آن‌ها در جدول باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات احتمالی در رتبه بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان در سایت فیفا

البته این لیست باید از طرف سایت رسمی فیفا به ثبت برسد، اما باتوجه به پیروزی و باخت تیم‌ها می‌توان این طور نتیجه گرفته که حداقل چند تیم در جدول تغییرات محسوسی در رنکینگ خواهند داشت.

احتمال می‌رود تیم ملی بلژیک با کسب ۱۷۲۷ امتیاز در جایگاه اول این رده‌بندی قرار گیرد. تیم ملی ژاپن در لیست منتشره طی ۵ روز آینده احتمالا در رده ۲۷ رنکینگ قرار می‌گیرد و هم چنان در تعقیب ایران است.

تیم ملی کشورمان با ۱۵۱۵ امتیاز و با ۷ پله صعود خود را تا رده بیست‌ودوم جهان بالا خواهد کشید و همچنان برترین تیم آسیایی این رده‌بندی خواهد بود.

بیشترین صعود رنکینگ متعلق به قطر است که با ۳۸ پله در جایگاه ۵۵ جدول قرار گرفته است. اما انتظار می‌رود بدترین سقوط‌های رنکینگ فیفا متعلق به کشور‌های کره شمالی و سوریه باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال رده بندی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تهیه متفاوت آب انبه توسط یک پیرمرد سخت کوش پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)