Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:19:57 GMT

انقلاب ۴۰ سالگی های زیادی را خواهد دید

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۷۵۱۱

انقلاب ۴۰ سالگی های زیادی را خواهد دید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی معلمی ظهر شنبه همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، در مراسم افنتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خدمات پس از پیروزی انقلاب از جمله برق‌رسانی، گاز رسانی، آبرسانی و توسعه شبکه راههای آسفالته از دستاوردهایی است که در سایه جنگ تحمیلی و برپایی فتنه‌های فراوان دشمن، انجام شد و خدمات بسیاری برای مردم فراهم آورده‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتیجه بدست گرفتن امور بوسیله مردم، شکوفایی نظام و در خدمت بودن دولت از دستاوردهای انقلاب بود که از خداوند متعال می‌خواهیم تا این عزت حضور و همکاری و هماهنگی فی ما بین، را مستدام بدارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه دشمن می‌خواست ما چهل سالگی انقلاب را جشن نگیریم، گفت: دشمن به عزا بنشیند این انقلاب چهل سالهای زیادی را پشت‌سر خواهدگذاشت تا سرنوشت این نظام بدست صاحب بر حقش حضرت عج اله تعالی فرجه‌الشریف بیفتد.

امام‌جمعه قائم‌شهر، مردم این شهرستان را در پیروزی انقلاب، پیشتاز دانست و عنوان کرد: قائم‌شهر در استقبال از امام خمینی و نهضت او تلاش زیادی کردند و سه شهید بنامهای مسعود دهقان، مبینی و شهیده مروتی تقدیم انقلاب کردند.

خاطرنشان می‌شود، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل غرفه از امروز تا پایان دهه مبارک فجر برای بازدید عموم بر پا خواهدبود.

کد خبر 4531255

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر علی معلمی مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم