Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- حسن ظفری گفت: استان همدان در ساخت و تحویل واحدهای آسیب دیده در زلزله کرمانشاه معین این استان است و تاکنون موفق شده است ۲ هزار و ۲۰۰ واحد را بسازد و تحویل دهد.

به گزارش قدس آنلاین، حسن ظفری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب ۸۵ هزار نفر جمعیت، ۶ استان معین بازسازی در شهر و روستا، ۱۶۷ روستا با ۳۹ هزار نفر جمیعت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان همدان معین ۸۵ روستا است.

وی ادامه داد: بعد از زلزله ۸ هزار واحد ارزیابی ساخت داشتیم که از این تعداد بیش از ۷هزار و ۵۰۰ واحد تعمیری و احداثی بود که با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض باید اجرا می‌شد.

 وی با تاکید بر اینکه ساخت همه واحدهای تعمیری تمام شد، افزود: ۲ هزار و ۷۵۰ واحد پی کنی و ۲ هزار و ۲۰۰ واحد تمام شده است؛ همچنین هم ۳۵۰ واحد راکد اعلام شد که مالکان تمایلی به ساخت نداشتند و حدود ۵۰۰ واحد با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی تا پایان بهمن ماه امسال ساخت آن به پایان خواهد رسید.

ظفری اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان به عنوان معین منطقه سرپل ذهاب از نخستین روزها بعد از وقوع زلزله جهت بازسازی روستاهای زلزله زده بخش قلعه شاهین درشهرستان سرپل ذهاب فعال است و خدمات خود را به اهالی این منطقه در قالب ساخت و یا تعمیر واحدای ارزیابی فنی شده ارایه می‌دهد و موفق شده است که ۲ هزار  و ۲۰۰ واحد را در روزهای اخیر تحویل مردم دهد.

 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بنیاد مسکن همدان سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته

ابوالفضل طهماسبی رئیس بسیج سازندگی مستضعفین درنشست خبری نخستین گردهمایی گروه های مردمی و جهادی در بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی با مشارکت بسیج مستضعفین گفت: بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور با مشارکت مردمی و گروه های بسیجی ساخته شده است‌.

وی افزود: ۱۲۳۸ روستا را از طریق گروه های جهادی در آبرسانی کرده ایم  و امسال در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی( ع ) اقدامات خوبی را در حوزه نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی انجام دادیم.

او بیان کرد:  از طریق گروه های جهادی  ۱۷۰۰ کیلومتر راه روستایی را احداث کرده ایم که این اقدام از محل سهمیه‌ قیری که اختصاص یافته است ساخته می شود و ما سعی داریم با استفاده  از ظرفیت گروه های جهادی با تمام قوا در بخش های مختلف حضور  داشته باشیم.

طهماسبی افزود: در حوزه آبخیزداری ۸۳۴ پروژه آبخیزداری داشته ایم. همچنین در حوزه بازآفرینی شهری طرح کرامت را  اجرا کرده ایم. در سال ۱۴۰۲،  ۲۰ هزار و ۲۶۲ پروژه با مشارکت ۱۰ گروه جهادی اجرا کردیم و در این حوزه هم با همکاری وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده ایم  که این اقدام را اجرا کنیم. ۶۰ هزار  گروه جهادی در کشور  داریم که  ۵۱ هزار گروه جهادی از این تعدا  شناسنامه دار هستند . در ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه  تفاهم نامه  هایی با بنیاد مسکن،  سازمان راهداری و بازآفرینی شهری را منعقد خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد