Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@18:57:43 GMT

۶۰ پروژه در فومن به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۷۶۲۳

۶۰ پروژه در فومن به بهره برداری می رسد

فرماندار فومن از بهره برداری از حدود ۶۰ پروژه در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران در توضیح برنامه‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح در طول دهه فجر در شهرستان، این پروژه‌ها را به طور عمده شامل افتتاح چندین پل روستایی، خانه مسافر، طرح های بوم گردی، طرح‌های اشتغالزایی، مراکز تولید و عرضه صنایع دستی، آب معدنی، پروژه های گاز، افتتاح راه روستایی، افتتاح مرغداری، پروژه های برق، روکش آسفالت، طرح های اقتصادی و تولیدی در حوزه های عمران شهری و روستایی، اقتصاد مقاومتی و … ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش مهمی از پروژه ها به حوزه های آب، آسفالت، معابر شهری و روستایی و کارگاه های تولیدی اختصاص می یابد، از اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان و دریافت ۱۰ میلیارد تومان دیگر از معاون رئیس جمهوری با تلاش نماینده محترم شهرستان فومن خبر داد که به همراه سایر اعتبارات دریافتی، مجموع اعتبارات شهرستان را به ۴۳ میلیارد تومان خواهد رساند.

فرماندار فومن برنامه‌های قابل اجرا در فومن طی دهه فجر را بیش از یکصد برنامه فرهنگی و اجتماعی عنوان و اضافه کرد: با وجود فشارها و دشواری ها، دولت با تمام قوا در صدد اجرای پروژه ها و تکمیل طرح های اجرایی در نقاط مختلف شهرستان است و با بهره گیری از ظرفیت های دولتی و خصوصی، بسیاری از پروژه ها افتتاح خواهند شد.

به گفته قاسم نژاد، در مجموع ۳۶ طرح بومگردی از سوی شهرستان به دستگاه متولی اعلام شد و در نتیجه آن ۱۸۴ واحد بومگردی احداث خواهد شد که به ظرفیت اسکان مسافران می‌افزاید.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اقتصاد مقاومتی دولتی و خصوصی شهری و روستایی فرهنگی و اجتماعی گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دارابی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جهادی که مدیران خوزستان دارند و با توجه به پیگیری هایی که استاندار، معاون عمرانی استاندار و آقای نیکو دارند که همیشه هم به صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر و اجرایی شدن پروژه‌ها هستند امروز بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور، مسوولیت‌های اجتماعی که باید در استان خوزستان داشته باشیم حدود ۸.۷ همت بوده که تا کنون ۴.۲ همت پرداخت کرده‌ایم، همچنین از حدود یک هزار و ۷۰۰ پروژه در خوزستان نیز یک هزار پروژه در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که به عنوان خدمتگزار به مردم خوزستان تحویل داده‌ایم.

مشاور وزیر نفت یادآور شد: امیدواریم امسال هم بتوانیم این رویکرد مثبت را در خوزستان داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای از صنعت نفت برای اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6093561

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم