Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بشرویه گفت: ۳۹۲ پروژه دهه فجر امسال با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

علیرضا زمان‌زاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در دهه فجر امسال تنها یک پروژه کلنگ‌زنی وجود دارد و 50 درصد پروژه‌ها نیز برنامه‌های فرهنگی است که در قالب نمایشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بشرویه با بیان اینکه امسال بیشترین پروژه‌های افتتاحی مربوط به کشاورزی، شهرداری، بخشداری ارسک و شرکت گاز است افزود: پروژه‌هایی که امسال برای اجرای آن تسهیلات عشایری و روستایی پرداخت شده تا پایان برنامه بالغ بر 500 شغل ایجاد می‌کند.

140 برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر در کردستان برگزار می‌شود3890 میلیارد تومان پروژه گل‌گهر سیرجان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد14 هزار برنامه در دهه فجر در استان بوشهر اجرا می‌شود

زمان‌زاده بیان کرد: به طور کلی 287 نفر اشتغال جدید از طرح‌های تسهیلاتی و 146 اشتغال از محل اعتبارات دولتی با اجرای طرح‌های دهه فجر ایجاد می‌شود.

وی از افتتاح مجتمع گلخانه‌ای بشرویه در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: در این مجتمع خدمات زیرساختی مانند آب و برق و خدمات جاده‌ای فراهم شده و سرمایه گذاران می‌توانند از این پس فعالیت خود را در این مجتمع آغاز کنند.

فرماندار بشرویه از گازرسانی به شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: لوله‌کشی در این شهرک انجام شده و ایستگاه آن دهه فجر فعال می‌شود که از این پس شاهد سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر افراد در این شهرک خواهیم بود.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

به گزارش این گزارش، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6096828 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر