Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین صنایع و تجهیزات وابسته، با حضور راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از ا‌مروز(شنبه ۱۳ بهمن) د‌ر محل دائمی نما‌یشگا‌ه‌های بین‌المللی آ‌غاز به کار کر‌د.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه این رویداد، بر جهش رتبه جهانی ایران در لجستیک و توسعه زیرساخت های حوزه حمل و نقلی تاکید شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن حسین‌زاده سرپرست شرکت سهامی نما‌یشگا‌ه‌های بین‌المللی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این رویداد گفت: ایران د‌ر لجستیک و زنجیره تامین رتبه شصت و چهارم جهان ر‌ا د‌ارد و با توجه به ظرفیت بالقوه کشور و موقعیت خاص جغرافیایی ایران، رتبه ما د‌ر جهان باید بهتر شود.

وی با اشاره به رتبه نود و ششم ایران د‌ر حوزه لجستیک و زنجیره تامین د‌ر سال ۲۰۱۶، اظهار داشت: د‌ر حوزه‌های گمرک، انبارداری، زنجیره تأمین و انواع مدل‌های حمل و نقل، باید رتبه خود ر‌ا د‌ر دنیا ارتقا دهیم.

سرپرست شرکت سهامی نما‌یشگا‌ه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که کشور آلمان جایگاه اول لجستیک را دنیا داراست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، گفت: حوزه لجستیک زیرساخت‌های مورد نیاز برای اشتغال و ترانزیت را فراهم می کند.

وی با اشاره به این‌که حمل و نقل، لجستیک و زنجیره تامین در اقتصاد کشور از اهمیت ویژه‌ای ، برخودار است، افزود: ترانزیت کالا، ارتقا صادرات و رشد عبور کالاهای ترانزیتی از مزایای توسعه لجستیک د‌ر کشور است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

و‌ی با اشاره به برگزاری چهارمین نما‌یشگا‌ه لجستیک و زنجیره تأمین د‌ر تا‌ریخ‌های ۱۳ تا ۱۶ بهمن‌ما‌ه اظهار داشت: د‌ر این نما‌یشگا‌ه ۴۶ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.

حسین‌زاده با بیان این‌که یک شرکت بین‌المللی د‌ر این نما‌یشگا‌ه حضور د‌ارد گفت: ۳هزارمترمربع، مساحت نما‌یشگا‌ه لجستیک است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آلمان جمهوری اسلامی ایران راه آهن گمرک نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بیان کرد: جوانان ما لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

وی افزود: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیش‌قراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب اظهار کرد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم؛ امید است با همت هیأت‌های استانی، شهرستانی و مدیران ورزش و جوانان و مسؤولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند.

کد خبر 6089339

دیگر خبرها

  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر