Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم آغاز چهل هزار طرح عمرانی زودبازده گفت: یاد شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و امام راحل را که انقلاب را پایه گذاری کردند گرامی می داریم.
وی ادامه داد: در طول چهل سال که از انقلاب اسلامی ما می گذرد، ملت ما، ملتهای دیگر منطقه و مناطق دور دست شاهد پیروزی ها و فتوحات بزرگی به برکت انقلاب به دست آمده است، بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار جعفری اذعان کرد: دستاوردهای انقلاب و پیروزی ها بسیار زیاد است، این پیروزی ها نه تنها در عزصه های دفاعی و امنیتی بلکه در تمام عرصه های علمی و زیرساختها و رفع محرومیت عدالت اجتماعی فرهنگی و... بوده که همه دنیا این پیشرفتها را در ایران پرشتاب عنوان.کرده اند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این فتوحات پرشتاب، دفاع مقدس و عرصه های مقاومت اسلامی در منطقه توسط امت اسلامی برخی از دستاوردهای ما در طول چهل سال است.
این مسوول اذعان مرد: فتح الفتوح انقلاب این پیروزی ها، حتی فتح بستان و خرمشهر نیست بلکه تربیت جوانان انقلابی و پای کار انقلاب و آماده برای دفاع انقلاب بزرگترین دستاورد انقلاب است. جذب دلهای جوانان مومن و ولایتمددار به نسیم الهی انقلاب فتح الفتوح انقلاب اسلامی است.
وی یادآور شد: در پیروزی انقلاب درست است که مردم همه در صحنه بودند اما نقش جوانان بعنوان صف شکن بسبار حائز اهمیت است، در دوران دفاع مقدس نیز گردانهای خط شکن و واحدهایی که نقش پررنگ داشتند نیروهای جوان بودند که نود درصد نیروهای جبهه ها را تشکیل می دادند.
سردار جعفری خاطر نشان کرد: در جنگ فرهنگی نیز همین جوانان در قالب گروه های انقلابی و یا انفرادی نقش افرینی کردند. در مقاطع حساس همچون فتنه ۸۸ بازهم نقش اصلی و تعیین کننده برعهده جوانان بود.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عرصه محرومیت زدایی نیز جوانان به عنوان سربازان و رزمندگان جنگ اقتصادی بوده اند. امروز که دشمن علاوه بر تهدیدهای مختلف تهدید اقتصادی را تحمیل کرده نقش جوانان تعیین کننده است و جوانان کارنامه بسیار درخشنده ای در روستا ها و مناطق محروم بجا گذاشتند.
این مقام مسوول تبیین کرد: این فتح الفتوح که تربیت جوان مومن و انقلابی است در واقع رمز بقای انقلاب ما در طول چهل سال بوده و در اینده نیز خواهد بود.
محرومیت زدایی، جهاد بزرگ برای انقلاب اسلامی
سردار جعفری در ادامه بیانات خود تاکید کرد: امروز باید به پروژه های محرومیت زدایی به عنوان جهاد بزرگ در انقلاب اسبلامی نگاه کرد.
وی ادامه داد: قشر مستصعف در تمام دنیا وجود دارد. درصد مردمی که زیرخط فقر بودند طبق آمار بانک جهانی پیش از انقلاب ۴۶ درصد و در سال ۸۴ به ده درصد رسیده که این کاهش سی و چهار درصدی از افتخارات انقلاب است، البته همین ده درصد هم زیاد است و باید ب تلاش مردم و نظام برطرف شود.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: : با تمام توطئه ها در طول این چهل سال به انقلاب اسلامی هیچ خدشه ای وارد نشد و هر روز ثبات آن عمیقتر شده است چرا که متکی به اصول قرآنی بوده و جامعه ای است که در مسیر حاکمیت اسلامی در حال حرکت است.
سردار جعفری اضافه کرد: جمهوری اسلامی منحصر به فرد است زیرا ولایت فقیه در راس آن قرار دارد و مردم با ایمان و اعتقادی راسخ و بصیرت در مسیر ولایت در حرکت هستند.
این مقام مسوول در خاتمه گفت: امروز ندای انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده و این طرح از مهمترین جهادها در سراسر جهان است. امیدواریم عدالت اجتماعی که از بالاترین اهداف انقلاب اسلامی است اجرا شود.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سردار جعفری 40 هزار پروژه محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران