Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های سوری در تلاش برای پاک سازی حومه‌های جنوب غربی دمشق و حومه شمالی قنیطره موفق شدند مقادیری سلاح، دارو و تجهیرات از جمله تسلیحات ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی را کشف و توقیف کنند.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد: از جمله تجهیزات کشف شده در حومه جنوب غربی دمشق و حومه شمالی قنیطره، دستگاه‌های متنوع مخابراتی و تجهیزات مهندسی ساخت آمریکا است که در انفجار از راه دور مین‌ها و گشودن راه در میادین مین کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارو و تجهیزات پزشکی از جمله دارو‌های ساخت اسرائیل، عربستان و ترکیه در کنار دارو‌های عقیم کننده و حاوی مواد مخدر نیز از دیگر تجهیزات کشف شده در این مناطق بود.

همچنین مقادیر قابل توجهی تسلیحات و مهمات در کنار تجهیزات دارویی و پزشکی در چارچوب تلاش کمیته‌های آشتی ملی برای توسعه آشتی‌های داخلی جمع آوری شد ضمن اینکه نیرو‌های امنیتی موفق شدند با همکاری مردم و پیگیری‌های امنیتی مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات را مصادره نمایند.

بیشتر بخوانید: فرار زنان و کودکان داعشی از سوریه + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   سلاح‌های ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی در دستان تروریست‌ها + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!

بازدید 3 رسانه‌های غربی در گزارشی چهار هدف ایران برای توسعه همکاری با روسیه و انگیزه‌های متقابل روسیه را برای توسعه همکاری نظامی و اقتصادی از استفاده از کوریدور ایران را مورد توجه قرار داده‌اند که البته بخشی از آن نظیر ساخت سلاح اتمی، ادعاهای تکراری رسانه‌های غربی است. آنها همچنین مدعی شدند ایران با ارائه سلاح‌هایش به روسیه در حال ارزیابی عملکرد جنگ افزارهایش در مقابل تسلیحات آمریکایی است که اوکراینی استفاده می‌کنند. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آمریکا لبنان را تهدید کرد: یا موافقت با ساخت برج‌های مراقبت یا توقف حمایت‌ها از ارتش
  • توقف ارسال سلاح از آمریکا به اسرائیل به دلیل اختلاف بر سر حمله به رفح
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • مناظره آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها درباره بمب اتم ایرانی
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت