Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته شن و ماسه خانه صنعت و معدن مازندران گفت: نمره خوبی به معدن‌داران شن و ماسه نمی‌دهم و اصلاحاتی باید برای آن اجرایی شود. به گزارش بلاغ، عبدالرضا سر‌مستی با اشاره به تعطیلی چند معدن شن و ماسه در هفته‌ گذشته و مسائل پیرامون آن اظهار کرد: طی جلسه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مقرر شد تا کارگروه استانی برای ساماندهی معادن شن و ماسه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نمره خوبی به معدن‌داران شن و ماسه نمی‌دهم و اصلاحاتی باید برای آن اجرایی شود و بررسی وضعیت آنان باید با توجه با شرایط کارگران و سایر موارد باشد، افزود: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان برای جلوگیری از اعطای مجوز‌های نامناسب توسط برخی ادارات و نهاد‌های متولی کمک کند.

رئیس کمیته شن و ماسه خانه صنعت و معدن مازندران به برخی از مهم‌ترین مشکلات معادن شن و ماسه مازندران اشاره و خاطر نشان کرد: آلودگی آب، نزدیکی به حریم رودخانه، تجاوز به منابع ملی، عدم ایمنی و پلکانی‌کردن و مسائل زیست‌محیطی از مهم‌ترین مشکلات معادن شن و ماسه مازندران است.

سرمستی از فعالیت حدود 3 هزار کارگر بیمه‌شده در معادن شن و ماسه و حدود 7 هزار نفر راننده کمپرسی‌داران خبر داد و گفت: حل نواقص معادن شن و ماسه با توجه به اشتغال آن صورت گیرد و نگاه دادستان مرکز استان هم برای حل مشکلات همراه با توجه به اشتغال کارگران است.

وی با اعلام اینکه جلسه مثبتی برگزار شد و تلاش برای رفع نواقص معادن شن و ماسه در دستور کار قرار دارد، افزود: اگر معادنی اصلاح نشوند و یا نخواهند اصلاح شوند، برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی با قدردانی ازکارگران معادن استان گفت: سنگ گوهره یکی از سنگ‌های باارزش کشور است که از معادن لرستان تولید و استخراج می‌شود و در بازار سنگ کشور به فروش می‌رسد.
ابوطالب شفقت با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خدمتگزار و دولت کار و تلاش است افزود: باید در راستای جهش تولید و افزایش کیفیت محصول وفرآوری سنگ وجلوگیری ازخام فروشی این سرمایه عظیم تلاش بیشتری کنیم.
شفقت با لزوم توجه به مشکلات کارگران در لرستان، یادآور شد: سنگ‌های معدنی باید توسط صنعتگران بومی در داخل این استان فرآوری شود و از خام‌فروشی سنگ‌های معدنی باید جلوگیری کنیم.
میزان ذخایر سنگ لرستان ۶۸.۵ میلیون تن و میزان استخراج سالیانه هم یک میلیون ۲۶۹ هزار تن است.

دیگر خبرها

  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت