Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در جلسه ویژه حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان بر ضرورت تکمیل ورزشگاه نقش جهان تاکید کرد و خواستار آماده‌سازی این ورزشگاه برای نیم فصل دوم و بازی برگشت سپاهان-ذوب آهن شد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ ورزشی فوتبال ایران رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در سفر یک روزه مسعود سلطانی فر به استان اصفهان، وزیر ورزش و جوانان در جلسه ای که با حضور عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، زهراسعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش، برانوش نیک بین مدیر کل حوزه وزارتی و محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزشی جوانان استان اصفهان در مجتمع فولاد مبارکه برگزار شد، نسبت به اهمیت و ضرورت تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان حداکثر تا شهرآورد اصفهان در نیم فصل دوم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حاشیه این جلسه گفت: فاز اول ورزشگاه نقش جهان به عنوان یکی از زیباترین ورزشگاه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فاز دوم که ظرفیت ٣٥ هزار نفر را دارد، به دلیل بروز برخی مشکلات افتتاح نشد که یک ماه پیش جلسه ای با حضور سلطانی فر برگزار شد و او دستور رفع مشکلات و تکمیل پروژه را داد و بعد از این دستور جلسات متعدد دیگری نیز در پروژه داشتیم و پیمانکاران را فعال کردیم و مقرر شد که از زمان آغاز پروژه حداکثر یک ماه طبقه دوم را تکمیل کنیم که تا پایان ماه جاری تکمیل مَی شود و پوشش سقف ورزشگاه نیز که انجام نشده بود، مقرر شد تا پایان خردادماه به بهره برداری برسد .

وی  ادامه داد: عوامل اجرایی زیادی در دو بخش تکمیل طبقه دوم و پوشش سقف فعال هستند و با سرعت در این کار جهادی مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: حسب دستور وزیر محترم ورزش و جوانان طبقه دوم برای دربی اصفهان بازی برگشت سپاهان و ذوب اهن آماده می شود.

اصفهان| قول مسئولان برای افتتاح طبقه دوم نقش جهان

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مسعود سلطانی‌فر ورزشگاه نقش‌جهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر ورزشگاه نقش جهان مسعود سلطانی فر ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نجم الدین شریعتی مجری کارشناس رسانه ملی درباره رویداد ملی جوانی جمعیت با اشاره به اهمیت بحث فرزندآوری بنا به مصلحت‌های جمعیت شناختی کشور گفت: ما این روز‌ها بیش از هر چیزی نیاز به فراهم آوری زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور داریم تا جوانان هم با احساس بهتر و امنیت خاطر بیشتری به بحث ازدواج و فرزندآوری توجه کنند.

وی با اشاره به مناسب بودن چنین طرح‌هایی در عرصه تشویق جوانان گفت: در کنار همه مسائل اقتصادی ما نیاز داریم که ابعاد فرهنگی و دیدگاه‌های مردم نسبت به فرزندآوری مثبت باشد.

البته من خیلی قائل به این نیستم که بگویم تهاجم فرهنگی و نگاه‌های ضدفرهنگی عامل کم شدن فرزندآوری در کشور شده، اما بی تاثیر هم نیست. شریعتی با تأکید بر اهمیت تبلیغات مثبت و ایجاد شعار‌های مناسب در عرصه فرزندآوری گفت: جوانان ما علاقه‌مند ازدواج و سپس فرزندآوری هستند در صورتی که امنیت خاطر داشته باشند، این امنیت خاطر از بالا به پایین به جامعه تزریق می‌شود بنابراین نیاز به سیاست‌های صحیح در عرصه فرزندآوری داریم. وی در پایان یادآوری کرد که کارشناسان زیادی در این عرصه می‌توانند نظر دهند و شرایط جامعه را بررسی کنند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید