Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_سردار محمدشاهرخی گفت: یکهزار و ۲۴۷ پروژه کوچک و زودبازده با محوریت در عرصه های مختلف افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردارمحمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در آیین آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده در کشور که ۱۰۰۰ طرح آن در قزوین است، به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهید حسن پور سپاه استان قزوین اظهار داشت: پروژه های متعددی در استان از جمله یکهزار و ۲۴۷ پروژه کوچک و زودبازده با محوریت استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات درعرصه های مختلف افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سالجاری یک اقدام بزرگ فرهنگی و کنگره سه هزار شهید قزوین برگزار شد که مورد توجه برخی قرار گرفت و مهمترین ویژگی موثر این کنگره، وحدت آن بین مردم و مسئولان بود؛ کنگره سه هزار شهید همچنین در زنده نگه داشتن یادشهدا نیز موثر بود.

سردارشاهرخی بیان کرد: افتتاح پروژه های زودبازده با وحدت و همدلی بین مسئولان و سازماندهی خیران و استفاده از ظرفیت مردم در این حوزه درنظرگرفته شده است و در اجرای این پروژه ها، سیستم های مدیریتی تسهیل گری می کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: در اجرای این پروژه ها مجموعه های دولتی و اداری استان از جمله 16 اداره پای کار آمدند و این در حالی است که دشمنان سیاه نمایی می کنند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تنگناهای اقتصادی تلاش داریم تا نشان دهیم ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد و می توان از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین سپاه پاسداران سردار شاهرخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بالغ بر ۶۵ موضوع در ستاد شهرداری قم برنامه ریزی شده است و افتتاح چند هزار میلیارد پروژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

شهردار قم اضافه کرد: برگزاری نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی استان قم از جمله برنامه‌های شهرداری در دهه کرامت می‌باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: کرامات و برکات شهرهای مقدس مشهد و قم بواسطه دوبارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

کد خبر 6092196

دیگر خبرها

  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم