Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمد مقیمی در این باره اظهار کرد: امروز رسماً اعتراض تجدیدنظر خواهی نسبت به پرونده موکلین خود را ثبت کردم.

وی افزود: باید شعبه رسیدگی کننده معین شود و پرونده در نوبت رسیدگی قرار گیرد و از این لحاظ زمان بر است.

به گزارش ایسنا، مقیمی سوم بهمن ماه از ابلاغ حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران برای فرهاد میثمی و رضا خندان خبر داد و گفت که هر یک از آنها به اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور به ۵ سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آنها به مدت ۲ سال از عضویت در احزاب و گروه‌های سیاسی و اجتماعی، فعالیت در فضای مجازی، رسانه‌ها، مطبوعات و خروج از کشور محروم شده‌اند.

بر اساس این گزارش، رضا خندان ۱۳ شهریورماه سال جاری در منزلش دستگیر و چند روز بعد اتهامات «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی»، «تبلیغ علیه نظام» و «اشاعه و ترویج بی‌حجابی در جامعه» به وی تفهیم شد. رضا خندان از دوم دی ماه با قرار کفالت آزاد شد.

فرهاد میثمی نیز به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی ۹ مرداد ماه در محل کارش بازداشت شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرهاد میثمی رضا خندان محمد مقیمی بازداشت زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار شدید روحانیون علیه علیرضا پناهیان و خنده او!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 علیرضا پناهیان که روز چهارشنبه 12 اردیبهشت برای سخنرانی در موضوع سیره امام جعفر صادق (ع) به یکی از مساجد تبریز رفته بود، با اعتراض طلاب و روحانیون حاضر در این جلسه مواجه شد. معترضین به دلیل اظهارات جنجالی اخیر او درباره حضرت محمد (ص) و امام علی (ع) با شعار حیدر حیدر اعتراض خود را اعلام کردند که با خنده پناهیان بر روی منبر همراه شد. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • چرا مقام های اسرائیلی از دیوان کیفری بین المللی واهمه دارند؟ / غرب بر سر دوراهی؛ بازداشت نتانیاهو یا برباد رفتن اعتبار باقی مانده
  • شعار شدید روحانیون علیه علیرضا پناهیان و خنده او!
  • پردیس‌های آمریکا علیه جنگ غزه
  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه