Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:01:11 GMT

معادن استان سمنان در دوران انقلاب ۱۲ برابر شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۰۱۲۸

معادن استان سمنان در دوران انقلاب ۱۲ برابر شده است

بهروز اسودی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تعداد معادل در حال بهره‌برداری استان سمنان در سال ۵۵ فقط ۵۰ باب بود که این میزان در سال ۹۷ به ۵۹۷ باب رسیده است، تأکید کرد: تعداد معادن در حال بهره‌برداری استان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ۱۲ برابر شده که این امر توسعه بسیار خوبی را به استان هدیه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد جواز تأسیس صادره بخش معدنی در سطح استان طی سال ۵۵ فقط ۱۱ مورد بود که این شاخص در سال ۹۷ به دو هزار و ۴۵۲ مورد رسیده است همچنین تعداد پروانه‌های بهره‌برداری از معادن استان از چهار مورد در سال ۵۵ به دو هزار و ۱۲ مورد در سال ۹۷ افزایش‌یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: سرمایه‌گذاری در زمینه جواز تأسیس معادن استان در سال ۵۵، تنها ۱۸ میلیارد ریال بوده که این امر در سال ۹۷ به ۱۱۰هزار میلیارد ریال افزایش‌یافته است.

اسودی بابیان اینکه مجموع اشتغال معدنی استان سمنان در سال ۵۵ اعم از بهره‌برداری و اکتشاف ۴۹۶نفر بوده است، تأکید کرد: امروز در بخش بهره‌برداری برای ۵۱ هزار و ۹۰۰ نفر و در زمینه جواز تأسیس ۶۶ هزار و ۵۷۰ نفر شغل ایجاد شده است.

کد خبر 4531464

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان سمنان معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد