Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا شب گذشته با قهرمانی قطر و برتری ۳ بر یک این تیم مقابل ژاپن در فینال به پایان رسید.

با پایان این تورنمنت، روزنامه مارکای اسپانیا، تیم منتخب این دوره از رقابت‌ها را معرفی کرد که در بین اعضای این تیم نام سه بازیکن از ایران دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند، اشکان دژاگه و سردار آزمون، سه ملی‌پوش فوتبال کشورمان هستند که در تیم منتخب مارکا حضور دارند.

اسامی ۱۱ بازیکن تیم منتخب جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، بسام الراوی، بوعلام خوخی، تاکِهیرو تومیاسو، عبدالکریم حسن، اشکان دژاگه، عاصم عمر مادیبو، ریتسو دوان، اکرم عفیف، المعز علی و سردار آزمون.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رقابت فوتبال ملی پوش آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟

انصاف نیوز نوشت: ساعاتی قبل یک رسانه‌ی فارسی زبان خارج کشور با انتشار گزارشی مدعی شد علیرضا عسگری با هویتی جدید در آمریکا زندگی می‌کند. 

بر اساس ادعای ایران اینترنشنال سردار عسگری اطلاعات نظامی مهمی را در اختیار آمریکا قرار داده است و هویت شهید محسن فخری‌زاده، معاون وزیر دفاع در دولت روحانی که ترور شده و به شهادت رسید را برای آمریکا آشکار کرد.

در سال ۹۹ قوه قضاییه از اعدام فردی به نام رضا عسگری خبر داده بود.

سخنگوی وقت قوه قضاییه درباره‌ی جزییات پرونده‌ی رضا عسگری گفته بود: حکم مشابهی درباره کارمند بازنسشته هوافضای وزارت دفاع را اجرا کردیم. او در سال ۹۵ بازنشسته شد و بعد از آن به سیا وصل شد و اطلاعاتی که در تولید موشک هایمان داشت بخشی از اطلاعات را به سیا فروخت و از آن پول گرفت. بازداشت شد و محاکمه شد و محکوم به اعدام شد و هفته قبل هم اعدام شد. او رضا عسکری بود. بدانند که اشراف اطلاعاتی است. عسکری تحت رصد قرار گرفت و مستندات جمع شد و در نهایت حکمش اجرا شد.

برخی رسانه‌ها در آن مقطع زمانی مدعی شده بودند که فرد اعدام‌شده همان علیرضا عسگری است که در آن زمان با واکنش همسر آقای عسگری همراه شد.

اظهارات همسر علیرضا عسگری

زیبا احمدی، همسر علیرضا عسگری، در تیر ۹۹ در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس گفته بود: همسر من علیرضا عسگری و معاون اسبق وزیر دفاع در زمان وزارت آقای شمخانی بوده و یک سرباز فداکار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود. اتهام جاسوسی یک توهین به همسرم است.

همسر من اصلا جاسوس نبوده و نیست و در سال ٨٥ بازنشسته و در کشور ترکیه توسط اسرائیل ربوده شده است و تنها خبری که داریم این است که هم اکنون در شهر الرمله و در زندان آیالون در بند اسرائیل غاصب است.

همچنان از دستگاه‌های مربوطه پیگیر وضعیت همسرم هستم و حزب الله لبنان تایید کرده است که همسرم در زندان رژیم غاصب اسرائیل است.

tags # سپاه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد