Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی مطالبات مردم گنبدکاووس از دولت است و انتظار داشتیم در سفر رئیس جمهور این طرح‌ها مصوب شود. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، قره‌جه طیار ظهر امروز در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دهه فجر در دانشگاه شمس این شهرستان اظهارداشت: گنبدکاووس در حوزه‌های مختلف ورزشی،اعتباری، کشاورزی در جایگاه نخست قراردارد اما نسبت به جمعیت، وسعت و توانمندی‌های شهرستان انتظار بیشتری از استاندار نسبت به توجه وی به شهرستان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته گنبدکاووس در عرصه‌های مختلف عقب‌ماندگی‌های زیادی دارد، انتظار داریم استاندار برای مطالبات شهرستان پیگیری جدی داشته باشند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در سفر اخیر رئیس جمهور انتظار داشتیم طرح‌های کلان‌تری برای گنبدکاووس مانند دانشکده علوم پزشکی، بیمارستان 400 تختخوابی و غیره داشته باشیم.

بیمارستان سریع‌الاستقرار هلال احمر در بیرجند احداث می‌شودکرمان | تکمیل بیمارستان سینا زرند با کمبود اعتبار روبه‌رو استمرکزی| احداث بیمارستان 220 تختی مطالبه مردم ساوه است

طیار اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور برای تجهیز قرنطیه دامی مرز اینچه برون مبلغ 30 میلیارد تومان تخصیص یافت.

وی ادامه داد: در این سفر برای احداث و تجهیز دانشکده علوم پایه 8 میلیارد تومان،موزه گنبدکاووس 7 میلیارد تومان، خانه ژیمناسیک 20 میلیارد تومان،  تکمیل فاز دوم استادیوم آزادی 6 میلیارد تومان،مجتمع فرهنگی ورزشی 20 میلیارد تومان،ایکس ری 30 میلیارد تومان و تجهیز قرنطیه دامی مرز اینچه برون 30 میلیارد تومان تخصیص یافت.

انتهای پیام/

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این طرح یک روزه، پزشکان متخصص قلب، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب و چند پزشک عمومی به‌ همراه برخی کارشناسان مشاوره خانواده و تغذیه به اهالی این دو محله کم برخوردار رایگان خدمت کردند.

نادعلی صادقی فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: طرح  آرامش اجتماعی طرحی ملی است که توسط انتظامی با همراهی جامعه خیرین و مسوولان دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی هر شهرستان در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در ۲ محله همجوار و کمتر برخوردار سیدآباد و بدلجه گنبدکاووس با همراهی نیکوکاران این شهرستان اجرا و تا پایان سال در تمام محلات کم برخوردار دیگر این شهر اجرا می شود.
در این طرح فراهم کردن امکانات اولیه و تامین رایگان دارو را هم خیر همین محله محمد شهرکی برعهده داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات