Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نماینده مردم کرج، آسارا و طالقان در مجلس با عنوان اینکه البرز پتانسیل خوبی برای تولید و صادرات دارد، اظهار داشت: استان البرز، تجارت و صادرات محور است و امروز جای امیدواری است که بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان با تکیه بر سرمایه انسانی، گام های خوبی برداشته شده است.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، عزیز اکبریان عصر امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان استان البرز، گفت: با توجه به موقعیت البرز که در مرکزیت کشور واقع شده این استان، هم به کل کشور دسترسی دارد و هم با توجه به مسیرهای ریلی و اتوبانی و هوایی راه‌های ارتباطی سراسر ایران و دنیا را نیز برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با عنوان اینکه البرز پتانسیل خوبی برای تولید و صادرات دارد، اظهار داشت: استان البرز، تجارت و صادرات محور است و امروز جای امیدواری است که بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان با تکیه بر سرمایه انسانی، گام‌های خوبی برداشته شده است.
اکبریان تصریح کرد: با توجه به خود تحریمی که در کشور متداول شده، نمایندگان شاهد  افسردگی و یاس در نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم. 
وی عنوان کرد: خریداری کالای قاچاق در گمرک واردکنندگان را دچار مشکل کرده در حالیکه لازم است از تولید کالا در خارج از کشور، استقبال شود و به‌جای تدابیر اشتباه گمرکی، راه برای ورود کالاهای تهیه شده باز شود.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: با تمام انتقاداتی که مسئولان کشور به یکدیگر دارند اما با توجه به شرایط فعلی نیازمند، وحدت ملی هستیم و این در حالی است که هر چه مصیبت در کشور می‌بینیم به‌دلیل تندروهای دو جناح راست و چپ است.
وی تاکید کرد: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که دشمن تصور کند، مسئولان نظام به جان یکدیگر افتاده‌اند و این شرایط با توجه به اینکه همگی در یک کشتی نشسته‌ایم به تباهی کشیده خواهد شد چراکه اگر به انقلاب آسیب رسد به همگی ضرر خواهد رسید.
اکبریان با عنوان اینکه دشمن دنبال برهم زدن امنیت اجتماعی و سیاسی است، گفت: این اختلاف ایجاد نمی‌شود مگر با اختلاف و دو دستگی.
وی با عنوان اینکه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن باید مورد استقبال و حمایت همه صنعت‌گران واقع شود، افزود: لازم است تولیدکنندگان و صادر کنندگان در برندسازی سربلند البرز، بسیج شده و تلاش کنند. برچسب ها: تحریم ، مجلس ، نمایندگان مجلس

منبع: خرداد

کلیدواژه: تحریم مجلس نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا چهارشنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن روند افزایش نسبی دما و افزایش موقت غبار محلی به ویژه در روزهای دوشنبه و سه شنبه در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه در روزهای پایانی هفته با فعالیت سامانه تندری در منطقه، رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود، عنوان کرد: امروز یکشنبه و فردا دوشنبه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار در بعضی ساعات است.

وی بیان کرد: برای روز سه شنبه آسمانی کمی تا نیمه ابری و برای روز چهارشنبه نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری، هر دو روز همراه با غبارآلودگی و وزش باد در بعضی ساعات و برای پنج شنبه نیز آسمانی قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و احتمال بارش پراکنده است.

کد خبر 6090839

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می دانید؟​
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است