Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@06:39:20 GMT

بزرگترین دستاورد انقلاب تشکیل حکومت دینی است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۰۵۷۵

بزرگترین دستاورد انقلاب تشکیل حکومت دینی است

به گزارش ایرنا، سردار رسول سنایی راد روز شنبه در همایش 'بصیرت و حضور' در مصلای شهر کنگان استان بوشهر با نکوداشت چهلمین بهار انقلاب اسلامی افزود: همانگونه که پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود، جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی نیز اعجاز بزرگ الهی است.
وی اظهار داشت: به رغم همه دشمنی ها و ایجاد موانع بر سر راه حرکت نظام دینی، امروز انقلاب ما به دنیا صادر و الگوی آزادگان جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سنایی راد گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی به حدی است که مرجع و باعث بسیاری از معادلات منطقه ای شده است.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا به مولفه های قدرت در کشور و شکل گیری نظام دینی اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین مولفه در پیروزی، دوام و قوام انقلاب اسلامی، اتحاد و همدلی است و امروز کشور نیازمند تحکیم این وحدت ملی است.
سنایی راد با اشاره به برخی مشکلات و همراهی برخی افراد و جریان های نفوذی در کشور تاکید کرد: راه نجات کشور و برون رفت از مشکلات، بازگشت به ارزشهای انقلاب است و همه باید دولت را در حل مشکلات یاری کنند. زیرا امروز موسم همدلی است.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف از جمله توان موشکی و ساخت موشک های نقطه زن را یادآورشد و افزود: توان دفاعی و موشکی ایران هرگز قابل مذاکره نیست زیرا به برکت خون مطهر شهدا در چهار دهه گذشته امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت های بزرگ در منطقه و جهان است.
در آغاز این همایش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) کنگان گفت: به فرموده رهبری فرزانه انقلاب، دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در آن می درخشید.
سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک افزود: امروز برگزاری مراسم دهه فجر مصداق تعظیم شعائر دینی است.
6043/7208
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی جهان دهه فجر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در این مراسم ضمن بیان مطالبی در وصف شخصیت‌های دینی و علمای برجسته، چون شهید مطهری که نامشان در صفحات زرین تاریخ اسلام ماندگار است اظهار داشت، اگر چه امنیت به واسطه‌ی نیرو‌های نظامی و امنیتی در بعضی از کشور‌های جهان برقرار است، اما امنیت پایدار در کشور ایران اسلامی در منطقه بی نظیر است و این امنیت علی رغم جان فشانی شخیت‌های ماندگاری است که در راه خدا برای دفاع از مظلومیت در منطقه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اتفاق می‌افتد و این امنیت در داخل کشور با امنیت کشور‌های دیگر قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام فیاض بخش همچنین شهید مطهری را نمونه‌ای بارز از یک شخصیت دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: لازم است همه ما قدردان و پاسبان خوبی برای دفاع از خون شهیدان باشیم و نگذاریم خون شهیدان پایمال شود.
تجلیل از رزمندگان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و طلاب و روحانیون پایان بخش این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است