Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:47:24 GMT

بازارچه دائمی صنایع دستی در بابلسر راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۰۸۵۱

بازارچه دائمی صنایع دستی در بابلسر راه اندازی می شود

به گزارش مهر،اسماعیل حسن زاده شامگاه شنبه در پنجمین آیین نکوداشت هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی بابلسر در سالن اجتماعات اداره ارشاد بابلسر اظهار کرد: یکی از اهدافی که همه مسئولان ارشد نظام به دنبال تحقق آن هستند اقتصاد مقاومتی است، اقتصاد مقاومتی راهکاری برای خروج از وابستگی به درآمدهای نفتی و خودکفایی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه ویژه صنایع دستی کشور در جهان افزود: بخش صنایع دستی ظرفیت های منحصر به فردی در بخش اقتصادی دارد که می تواند یکی از راه های مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور باشد.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه یکی از مهم ترین برنامه های ما از بدو ورود به شهرستان ایجاد بازارچه دائمی بود،گفت: امیدوارم این مهم با کمک همه مسئولان استانی و شهرستانی محقق شود.

حسن زاده تصریح کرد: یکی از تاکیدات ما به مدیران شهرستان در جلسه ستاد دائمی سفر جهت اهدا هدایا استفاده از محصولات صنایع دستی شهرستان است، با اهدای صنایع دستی به تولیدکنندگان صنایع دستی شهرستان کمک کرده و باعث اعتلای اقتصادی این هنر فاخر ایرانی خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه ۴۰ ساله نظام را تبیین کنیم،گفت: دشمنان در صدد هستند تا مانع برگزاری جشن چهلمین سالگی پیروزی انقلاب اسلامی شوند اما ملت ایران با همدلی و انسجام با تبعیت از رهبر معظم انقلاب تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

فرماندار بابلسر در پایان خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه شد.

کد خبر 4531523

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل حسن زاده بابلسر فرمانداری بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

معاون صنایع‌دستی وزارت گردشگری بیان کرد: صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078460 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت