Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:10:48 GMT

کهگیلویه و بویراحمد میزبان 100 محفل انس با قرآن است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۱۰۱۳

کهگیلویه و بویراحمد میزبان 100 محفل انس با قرآن است

به گزارش ایرنا، محسن شریعت نسب روز شنبه در نشست کمیته قرآن ستاد اجرایی دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این تعداد محفل انس با قرآن با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل اوقاف و امور خیریه و ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: استفاده بهینه ای از ظرفیت چشمگیر موجود در مساجد، مدارس، هیأت های مذهبی و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای برنامه های فاخر قرآنی و ایجاد شور و شکوه قرآنی در تمامی نقاط این استان در ایام الله دهه فجر امسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف اصلی از تشکیل کمیته قرآن ستاد اجرایی دهه فجر این استان ترویج روزافزون فعالیت های قرآنی در استان و معرفی هر چه بیشتر دستاوردهای حوزه قرآنی نظام و انقلاب است.
شریعت نسب عنوان کرد: برنامه های متنوع قرآنی برای اجرا در ایام الله دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.
وی ابراز داشت: مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده شامل کرسی های تلاوت، آموزش سبک زندگی قرآنی، نشست های تفسیر قرآن، برپایی نمایشگاه قرآنی، تجلیل از فعالان قرآنی، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع قرآن، عترت و زندگی ائمه اطهار (ع)، مسابقه تفسیر سوره فجر، محافل قرآنی در بقاع متبرکه و دیدار با پیشکسوتان و فعالان قرآنی است.
شریعت نسب گفت: اداره های امور قرآنی تبلیغات اسلامی هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد اقدام ها و فعالیت های قرآنی انجام شده در ایام الله دهه فجر امسال را به طور مستند به اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی این استان ارائه دهند.
وی اظهار داشت: هم اینک 303 خانه قرآنی ثبت شده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 184 مورد شهری و 119 مورد نیز روستایی است.
شریعت نسب افزود: تعداد حافظان، قاریان و مؤسسه های قرآنی ثبت شده کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب 69 نفر، 42 نفر و 35 مورد است.
7535/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پیشکسوتان تبلیغات اسلامی دهه فجر قرآن کانون های فرهنگی و هنری مساجد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میزان بارش‌های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۶:۳۰شنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۳ به این شرح است.

دوگنبدان ۷۹.۱

دلی خمسیر ۷۸

باشت ۷۸

فیلگاه ۷۶

ماهورباشت ۷۵

امامزاده جعفر ۷۲

سوق ۷۰

امامزاده پهلوان ۶۹

برم سبز ۶۹

دیشموک ۶۸

علی کرمی دمچنار ۶۷

بوستان ۶۵.۵

دهدشت ۶۵.۴

دیل ۶۴

گنجگون ۶۳.۸

سی سخت ۶۳.۷

دشتروم ۶۳.۵

ستنگان ۶۲.۵

سرفاریاب ۶۱

سرآب ننیز ۵۸

یاسوج فرودگاه ۵۷.۸

چرام ۵۶

منصورخانی کاکان ۵۶

گنجه‌ای ۵۵.۸

درغک ۵۵

وزگ ۵۴

کریک ۵۴

تنگ پیرزال ۵۳

تل گاه ۵۳

ممبی ۵۳

تنگ سرخ ۵۱

چیتاب ۵۰

لیکک ۴۸.۸

مارگون ۴۸

جاورده ۴۷

سرآسیاب یوسفی ۴۴

قلعه دختر ۴۴

لنده ۴۳

قلعه رئیسی ۴۰

پاتاوه ۳۸.۵

تنگ رواق ۳۶

موشمی زیلایی ۳۴

سیرون شبلیز ۲۴

 

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد