Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی گفت: تفاوت قبل و بعد از انقلاب اسلامی یک تفاوت کاملا مشهودی است و فاصله اش مثل شرق و غرب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده  مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، گفت:  ظلم هایی که رژیم پهلوی قبل از انقلاب به ملت ایران در ابعاد گوناگون روا می داد فراوان است و در همه زمینه ها نسبت به ملت ایران ظلم صورت گرفت، رژیم پهلوی رژیمی ضد مردم و دیکتاتوری بود نظام دیکتاتوری برای بقای خودش نه از ظلم ابایی دارد و نه از تضییع حقوق جامعه ابایی دارد و نه به حقوق افراد جامعه اش توجهی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

غلام محمد زارعی بیان کرد: به مراتب این شرایط ظلم به مردم نیز در استان ما احساس می شد و وجود داشت کسانی که دوران قبل از انقلاب را به یاد دارند می دانند که مردم این استان در زمینه های رفاه، خدمات، امنیت، آسایش، فرهنگ، آموش عالی و در همه زمینه ها فاقد هر گونه امکانات زیر بنا و زیر ساخت برای زندگی بودند.

 

 

وی افزود: ظلمی از این بالاتر هست که فردی در کشور و جامعه خودش با وجود همه منابعی که در کشور است نتواند از حداقل ها برخوردار باشد حقوق انسان ها در رژیم پهلوی نادیده گرفته می شد مردم و محرومین در روستاها و کسانی که دستشان به حکومت نمی رسید از همه امکانات محروم بودند و به راحتی حقوقشان ضایع می شد، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی چون که نظام ما نظام مردمی و مبتنی بر رای و حضور مردم و مشارکت مردم است و همه ارکان جامعه مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند، مردم نقش محوری را در اداره حکومت به صورت مستقیم و غیر مستقیم دارند.

 

 

نماینده مردم  شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم به راحتی می توانند به مسئولان خودشان در بخش های مختلف برای پیگیری مطالبات و خواسته خود مراجعه و براورده کنند، مسولان نیز خود را خدمتگزار و نوکر مردم می دانند، این یک تفاوت کاملا مشهودی است و فاصله اش مثل شرق و غرب است.

 

 

زارعی تصریح کرد: همه دنیا می دانند که مهمترین پدیده سیاسی که در  100 سال اخیر اتفاق افتاد انقلاب اسلامی بود که به دست ملت ایران و با رهبری حضرت امام (ره) و همه دلسوزان و همه ملت انجام شد مردم در آن زمان از جور، ظلم، تباهی، فساد و نظام دیکتارتور شاه به ستوه آمده بودند همه به میدان آمدند و این انقلاب را به پیروزی رساندند و خوشبختانه در چهل سال گذشته درحوزه های مختلف شاهد پیشرفت ها و پیروزی های  هستیم.

 

 

 وی در خصوص همایش همدلی در سایه سار چله عزت گفت: به امید خدا بتوانیم از نقطه نظرات خیرخواهانه، مشفقانه و وحدت گرایانه ای که در این جلسه توسط دلسوزان بیان شد ستفاده کنیم و آن را ملاک و معیار حرکت ها و اقدامات و مواضع خودمان در آینده قرار دهیم و همواره بر وحدت و همدلی تکیه و تاکید کنیم تا با فرصت های تلاش و توسعه  فرصت های زندگی بهتر و فرصت های آرامش مردم دچار خدشه نشود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم‌های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ایرنا آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک‌های ایران از لایحه‌های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت، به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است. "

وی ادعا کرد: آن‌ها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آن‌ها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعا‌های خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم‌های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می‌کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد. "

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی