Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@22:37:41 GMT

کشف تونل ۱۸ متری در مرز آمریکا با مکزیک

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۱۱۹۳

ساعت 24- نیروهای حفاظت مرزی آمریکا از کشف یک تونل ۱۸ متری در مرز این کشور با مکزیک خبر دادند.

به گزارش هیل، نیروهای گشت مرزی در تگزاس یک تونل ۶۰ فوتی (حدود ۱۸ متر) را در نزدیکی رود «ریو گراند» کشف کردند.

بخش محلی شبکه سی‌ان‌ان جمعه گزارش داد مأموران مرزی آمریکا یک تونل در دست احداث را در این منطقه کشف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ارتال مارتین جونیور» رئیس حوزه سوم اصلاح آبرسانی هیدالگو، در این خصوص اظهار کرد: «در اخبار می‌شنوید که در آریزونا و نیومکزیکو و جاهایی مانند این تونل ساخته شده است؛ اما هرگز در والی چنین چیزی ندیده بودم». او همچنین افزود از منابع در اختیارش استفاده خواهد کرد تا به مقامات فدارل در این زمینه کمک کند؛ اما خلاص شدن از دست این تونل کار راحتی نخواهد بود.

گفته می‌شود این تونل در عمق ۳۰ فوت (حدود ۹ متر) قرار دارد و به سختی دیده می‌شود.

مارتین جونیور در ادامه افزود: «افراد من پایین رفته و وضع تونل را بررسی کردند. ما به دینامیت برای تخریب کردن آن نیاز داریم».

چند ماه است که موضوع مهاجران در آمریکا تبدیل به یک مناقشه عمومی شده است. پیش از این دونالد ترامپ مهاجران را «مهاجم» خوانده و خواستار احداث دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک شده بود. احداث این دیوار که از قول‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا بود سبب اختلاف میان ترامپ و دموکرات‌های کنگره شد که نتیجه‌ای جزء تعطیلی ۳۵ روزه دولت این کشور نداشت.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تونل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی "رستم-یاسوج" داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان در دم فوت و ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده پژو اعلام کردند.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با اشاره به اینکه گاهی عدم رعایت قوانین رانندگی از سوی یک نفر می‌تواند منجر به بروز اتفاقات تلخ در زندگی چند خانواده شود، به رانندگان توصیه کرد: به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت و توجه ویژه داشته باشند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی و از هرگونه عجله و شتاب بی دلیل به شدت پرهیز کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

۵ کشته در برخورد کامیون با پراید

رئیس پلیس‌راه شمال استان از برخورد کامیون با سواری پراید خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۵ نفر فوت شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی "رستم-بابامیدان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه هر ۵ نفر از سرنشینان سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • جزئیات جدید از ۳ طبقه کردن میدان ونک
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • ۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای که نباید از دست بدهید
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور