Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با طرح این پرسش که چرا خانه داری با این حجم از خدمات شغل محسوب نمی شود؟ اظهار داشت: بیمه زنان خانه دار می تواند هیجان نسبت به کار در ادارات و نهادها را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر فاطمه السادات حسینی، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری، امروز(۱۳ بهمن) در نشست خبری مشترک با مدیرکل تامین اجتماعی استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی حضور و مشارکت اجتماعی بانوان در فعالیت های مختلف را به برکت انقلاب اسلامی چشمگیر توصیف کرد و گفت: یکی از خدمات نظام به ملت بحث بهداشت و سلامت و خدمات بیمه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 



وی با اشاره به اینکه خانه داری شغل محسوب نمی شود در حالیکه ۸۰ درصد جامعه را زنان خانه دار تشکیل می دهند اما مزیتی چون حقوق و ارتقاء شغلی ندارند؛ تصریح کرد: این در حالی است که این قشر در حال خدمات رسانی به اعضای خانواده هستند لذا یکی از دغدغه های زنان خانه دار در راستای آینده و بیمه و حقوق است.


دکتر حسینی با بیان اینکه تنها ۲۰ درصد زنان خانه دار از این موضوع مطلع هستند بر لزوم اطلاع رسانی توسط رسانه ها تاکید کرد و اظهار داشت: معضل دیگر جامعه اشتیاق زنان در ادارات و نهادها است که بیمه زنان خانه دار می تواند این هیجان را کاهش دهد تا بر رسالت اصلی خویش که تربیت فرزند است بیشتر تمرکز کنند.

 



وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه نباید به صورت مقطعی موج سازی کنند بلکه باید به این موارد همیشه بپردازند؛ از مدیرکل تامین اجتماعی سوال کرد: دولت برای زنانی که تحت پوشش هیچ سازمانی نیستند چه تدبیری لحاظ کرده و آیا خیرین می توانند در این امر ورود کنند؟

 




مدیرکل بانوان و خانواده استانداری در پایان درخواست کرد: اطلاع رسانی درباره بیمه زنان خانه دار از طریق اتوماسیون اداری نیز انجام شود تا افراد بیشتری از این مزیت استفاده کنند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر گروه سرود 12 بهمن انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر کانون های مساجد خبرگزاری شبستان سرود یوم الله 12 بهمن بیمه زنان خانه دار دکتر حسینی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند