Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر مرتضی اکبری در ادامه افزود: همچنين ۵۷ درصد مبالغ پرداختي در ۲ سال اخير، شامل ۸۲ هزار ميليارد ريال در سال ۹۶ و ۱۰۵ هزار ميليارد ريال از ابتداي سال تاکنون انجام شده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با تاکید بر استقبال مردم از خدمات این بانک به ويژه در سال هاي اخير اظهارداشت: از ابتداي تاسيس تا کنون بيش از ۶ ميليون و ۱۵۰ هزار سپرده گذار جذب شده كه سهم آن در سال هاي ۹۶ و ۹۷ جمعاً به ميزان ۲ ميليون و ۳۵۰ هزار نفر معادل ۳۸ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مانده منابع بانک قرض الحسنه مهرایران در پایان سال ۹۵ بالغ بر ۶۰ هزار ميليارد ريال بوده که طي ۲ سال اخير با رشد ۲۴۵ درصدي مواجه و در حال حاضر بالغ بر ۱۵۴ هزار ميليارد ريال مي باشد.
دکتر اکبری با اشاره به پایین بودن میزان مطالبات اين بانک به عنوان يکي از شاخص هاي برتر آن، خاطرنشان كرد: نسبت مطالبات بانك از ابتداي تاسيس تا كنون حدوداً يك درصد بوده كه اين نسبت در شبكه بانكي استثناء است.
مرتضی اکبری با اشاره به مقبولیت عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در ميان اهل سنت نيز بيان داشت: تنها در استان سيستان و بلوچستان نزديک به ۴۵ درصد از منابع بانك متعلق به عزيزان اهل سنت مي باشد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران خاطرنشان کرد: ایــن بانــک بــا انعقــاد تفاهنامه هــای حمايتــي بــا نهادهايــي ماننــد وزارت بهداشــت، ســازمان بهزيســتي، ســازمان زندانهــا، کميتــه امــداد خمينــي (ره) ، بنياد بركت، بنياد مسكن انقلاب اسلامي، شوراي عالي مناطق آزاد و ... نقــش بســزايي را در تقويــت و توانمند ســازي اقشــار آســيب پذيــر جامعــه، حمايت از كارآفريني و اشتغالزايي ايفــا نمــوده اســت.
دکتر اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهرایران امسال نیز با معطوف ساختن توجهات خود به دانشجويان و آموزش عالي كشور به عنوان نيروي مولد، متخصص و ماهر و همچنين پتانسيل ذاتي براي آباداني ايران عزيز اسلامي طي تفاهمنامه هايي با وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاه علمي و كاربردي، مراكز فني و حرفه اي و دانشگاه علامه طباطبايي گام موثري براي توانمندسازي دانشجويان شهريه پرداز از طريق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه دانشجويي برداشته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور