Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@18:56:09 GMT

ترس مهاجران افغان از این 5 مرد تهرانی+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۱۶۷۰

ترس مهاجران افغان از این 5 مرد تهرانی+ عکس

حوادث رکنا: رئیس کلانتری جوادیه تهرانپارس از شناسایی 5 مامور قلابی خبر داد و گفت: این متهمان تحت پوشش مامور بیش از 30 فقره مرتکب سرقت از اتباع افاغنه شده اند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "منصور حشمتیان" گفت: با وقوع چند فقره سرقت از اتباع افاغنه توسط ماموران قلابی، دستگیری و شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات محلی، مشخص شد که سارقان با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ اقدام به سرقت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهران پارس بیان کرد: همچنین در این تحقیقات رد پایی یکی از سارقان حرفه ای به دست آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تصویری از متهم و مشخصات خودروی وی در اختیار گشت های انتظامی قرار داده شد، گفت: در گشت ههای هدفمند، خودروی متهم مشاهده و ماموران ضمن توقف خودرو، سارق حرفه ای را دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به 30 فقره سرقت از اتباع افاغنه تحت پوشش مامور، اظهار کرد که سرقت ها را با همکاری 4 همدستش مرتکب شده است.

کلانتر محله جوادیه بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی 4 همدست متهم در 2 عملیات مستقل و همزمان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ حشمتیان افزود: از مخفیگاه متهمان تعدادی لباس و تجهیزات نظامی کشف و متهمان با همراه 7 شاکی روانه دادسرا شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت سرقت اخبار حوادث پوشش سرقت تهران مرد افغان عکس فیلم زن دستگیری دختر یک زن بیمارستان سرقت مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه مراجعه و پس از شکستن درب انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس انجام اعمال مجرمانه با موتورسیکلت خود متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت انباری از خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس