Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید مجتبی علوی مقدم معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز 13 بهمن در مراسم افتتاح میدان عروج و سالن شماره ۲ حسینیه جماران اظهار داشت: ساخت این مجموعه و اقدامات کارگروه زیرساخت و عمران کنگره ملی شهدای استان فعالیتی جهادی و مخلصانه بود.

وی عنوان داشت: شرکت های خدماتی مانند برق، آب، گاز و شهرداری بیرجند در ساخت و ساز همت کردند و در ادامه جهت تکمیل کارها نیازمند تلاش و مساعدت مسئولین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی مقدم خاطرنشان کرد: امروز به همت و پشتیبانی مردم و به برکت خون شهدا با تدبیر رهبر انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علارغم تهدیداتی که غرب برای ما ایجاد کرده است جشن می گیریم و نشان می دهیم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند " در نظام اسلامی بن بست نداریم ".

وی با بیان اینکه برای اجرای برنامه های دهه فجر امسال تمهیدات خوبی اندیشیده شده است ادامه داد: تا انتهای دهه فجر در همه شهرستانها برنامه داریم.

معاون عمرانی استاندار افزود: امسال به کوری چشم دشمنان اعتبارات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به مردم افزایش داشته و این با حمایت و پشتیبانی مردم، بخش های دولتی و نظامی و انتظامی در کنار هم ممکن شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیت و آسایش داریم به برکت خون شهدا بدست آمده است و نسبت به حفظ جایگاه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آرمانهای امام و فرمایشات رهبری همگی تلاش مضاعف کنیم تا در عمل به اجرا برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند