Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس از توزیع ۵۰۰ سبد کالای اساسی بین خانواده‌های بی‌بضاعت شیراز همزمان با ایام دهه فجر خبر داد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار عباس بنائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از توزیع 500 سبد کالای اساسی بین خانواده‌های بی‌بضاعت شیراز همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: در این ایام یک هزار لقمه آسمانی (ساندویج گرم) در مناطق محروم و در پنج محله کم‌برخوردار شیراز نیز صبحانه توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر نان صلواتی در 40 واحد نانوایی شیراز توزیع می‌شود، عنوان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، آرایشگاه صلواتی و انجام تست قند خون و فشار خون رایگان در محلات کم‌برخوردار شیراز از دیگر برنامه‌های بسیج اصناف در ایام دهه فجر است.

بیش از 8 هزار مددجوی کمیته امداد بهارستان سبد کالای حمایتی دریافت می‌کنندطرح توزیع سبد کالا در بین اقشار محروم در اردبیل آغاز شد4000 سبد کالا توسط‌ آستان قدس رضوی در بین محرومان گیلان توزیع شد

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس از توزیع 200 جفت کفش بین دانش اموزان بی‌بضاعت به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: تعمیر و مرمت میز، نیمکت و صندلی مدارس 10 مدرسه در قالب طرح یک کاسب یک دانش‌آموز، مرمت و بازسازی 10 منزل مسکونی در مناطق محروم از دیگر ویژه برنامه‌های دهه فجر اصناف شیراز است.

سرهنگ پاسدار بنائی از صدور مجوز فروش فوق‌العاده و تخفیف ویژه تمامی صنوف در ایام دهه فجر از سوی اتحادیه‌های صنفی شهرستان شیراز خبر داد.

انتهای پیام/ن

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز