Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@11:28:55 GMT

نمایش روزهای بی قوام در قزوین به روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۲۱۶۷

نمایش روزهای بی قوام در قزوین به روی صحنه رفت

به گزارش ایرنا این نمایش به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی محمد مهدی شهرتی تهیه شده و از امشب تا 22 بهمن ماه هر شب در ساعت 18 و 30 دقیقه اجرا خواهد شد.
در نمایش روزهای بی قوام هنرپیشگانی از جمله حمید بیرقدار، عاطفه یکتا، علی مهرگان، ابوالفضل هادی پور، محمدرضا اسلام پناه، حسین کاظم قناد، محمد رضا حسن دوست، زهرا نصرتی، الهه خلیلی، مریم جورابلو، هاوژین مهاجری، آتنا امیری، مهینا کشیری و مهدیه مهشوری ایفای نقش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایش داستان یک مبارز انقلابی است که در جریان انقلاب اسلامی ناپدید شده و همسرش در پی جستجوی او با مسایل مهمی در خصوص شخصیت، زندگی و مبارزات وی رو به رو می شود.
7388* 6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی زهرا نمایش روزهای جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان مازندران اظهار کرد: از امروز تا اواسط هفته جاری شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری در استان مازندران هستیم.

وی افزود: همچنین طی این مدت افزایش نسبی و تدریجی دما را در استان خواهیم داشت.معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، روز چهارشنبه از سمت غرب استان به‌تدریج شاهد ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد هستیم که درباره جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.وی گفت: دریای مازندران امروز موج کوتاه و آرام پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران