Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد قاسمپور، فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب "ع" سمنان در گفت: وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران به‌ویژه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و امام خمینی (ره)، در ارتباط با ماموریت و نقش بسیج و بسیجی به ویژه نسل جوان و دانشجوی بسیجی، اظهار داشت: کلمه مقدس بسیج با انقلاب اسلامی گره خورده و فلسفه وجودی بسیج حفظ انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمپور ادامه داد: آن چیزی که سپاه و بسیج وظیفه دارند انجام دهند، استمرار و حفظ انقلاب اسلامی در مسیر خود و کمک به مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف والای نظام انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب "ع" افزود: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی از شکست نظامی جمهوری اسلامی ایران ناامید شدند؛ عرصه فرهنگی را هدف قرار دادند، بنابراین وظیفه بسیجی در درجه نخست کسب آگاهی از اهمیت نبرد فرهنگی و درک موقعیت خطیر فرهنگ بسیجی و اشاعه آن در سطح جامعه است. در اندیشه امام خمینی (ره) ممنوعیت، شجاعت، ولایت، آگاهی و شناخت، دشمن شناسی و حریت از شاخص‌های فرهنگ و تفکر  بسیجی محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز در دهه پنجم اقلاب اسلامی، نقش بسیج در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست و ما می‌توانیم آثار و برکات این نهاد مقدس را در جای جای میهن اسلامی مشاهده نمائیم. همچنین
حفظ روحیه بسیجی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب ضامن تداوم حرکت انقلاب اسلامی به سوی پیشرفت و توسعه همه جانبه است و مسئولان باید بکوشند که با حمایت از بسیج حضور این شجره طیبه را در جامعه زنده نگهدارند.

قاسمپور افزود: ویژه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همراه با آئین افتتاح ساختمان جدید الاحداث پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران ابا صالح المهدی "عج" و زکیه با سخنرانی حجت الاسلام کشمیری (استاد حوزه علمیه مشهد مقدس)، روز یکشنبه ۱۴ بهمن همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد ابا صالح المهدی "عج" واقع در شهرک اتحاد، خیابان وحدت برگزار خواهد شد.

وی در پایان از عموم مردم انقلابی و بسیجیان سلحشور برای در حضور در این مراسم دعوت کرد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا الله بداشتی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از یک کارخانه تولید فولاد و آلومینیوم در شهرک صنعتی اشتهارد ضمن تبریک روز کارگر گفت: اگر فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی داشته باشیم و فعل ما می‌توانیم را به درستی صرف کنیم، می‌توانیم بر همه مشکلات کشور فائق بیاییم؛ اصل بر آن است که این تفکر در جامعه حاکم شود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور مطرح کرد: کارگرانی که در این واحد تولیدی بر همه مشکلات فائق آمده‌اند، به این جهت بوده که توکل به خدا، توسل به شهدا، آرمان خواهی و تلاش مضاعف در قسمت‌های تصمیم گیرنده و عمل کننده به وضوح قابل مشاهده است، یعنی آنچه تفکر است و آنچه اقدام می‌شود.

وی امیدآفرینی را مأموریت ذاتی و رسالت این سازمان دانست و بیان کرد: امروز فرزندان شما در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به عنوان گروه‌های جهادی تحولی هوشمند با بهره گیری از ظرفیت‌های درون سازی، بومی سازی و الگوسازی و بکارگیری متخصصان، محققان، اندیشمندان و جوانان ایران توانسته‌اند تحریم‌ها را بی اثر کنند.

الله بداشتی با اشاره به اینکه تلاش مجاهدانه موجب کسب موفقیت می‌شود و با بیان اینکه امروز تفکر است که می‌تواند تشکل را هدایت کند و این تفکر امروز کارساز است، عنوان کرد: همه در کنار یکدیگر باید راهبرد شعار سال را عملیاتی کنیم. رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از کارگران تکلیف را بر مدیران کشور تمام کردند و امنیت شغلی فصل الخطاب فرمایشات ایشان بود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به اینکه کارگران ستون فقرات تولید کشور را شکل می‌دهند، مطرح کرد: عایدی سفره‌های کارگران باید با بهره مندی از حوزه تولید رنگین شود. اگر حال کارگران خوب شود حال کشور خوب می‌شود، بنابراین باید اهتمام لازم نسبت به شرایط و وضعیت آنها صورت گیرد تا بتوانند مجاهدانه فعالیت کنند.

وی بیان کرد: امروز دست بر زانوان خود گذاشته و ایستاده‌ایم و فریاد می زنیم که ما می‌توانیم. اگر در صنعت موشکی و بازدارنده دفاعی به موفقیت دست یافته‌ایم، چون شهدایی مانند طهرانی مقدم و حاج قاسم‌ها را تقدیم کرده‌ایم، خون داده و امنیت آفریده‌ایم. اگر در صنعت نیز این اتفاق رقم بخورد، بالنده ترین صنعت، صنعت جمهوری اسلامی خواهد بود.

الله بداشتی اظهار کرد: با تلاش کارگران، محققان و پژوهشگران جوان و درون سازی و داخلی سازی و استفاده از ظرفیت‌های افراد متخصص، متعهد و پای کار می‌توانیم نگاه خود را از عایدی هایی که دشمن قرار است به ما بدهد، برداریم زیرا کسانی که به دشمن پناه می‌برند، زیان دیدگان هستند. سپاه و بسیج همواره در همه شرایط در کنار مردم هستند و مشکلات آنها را رفع می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: امروز این سازمان به عنوان یک قشر تخصصی در کنار صنعت، تولید و کارگران مطالبه گرانه مباحث آنها را دنبال می‌کند تا راهبرد سال تحقق یابد. جهش تولید زمانی تحقق می‌یابد که تنگناها و مشکلات تولید حل شود و بتوانیم موانع پیش روی عرصه تولید و کارگری را رفع کنیم.

کد خبر 6094282

دیگر خبرها

  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم