Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@10:33:23 GMT

وعده مدیر ارشد نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۳۰۹۰

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عزیزی دلشاد مدیر ارشد نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی با نام اقتدار ۴٠، هدف از برگزاری این نمایشگاه را پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان در این نمایشگاه مجموعه‌ای از دستاورد‌ها و توانمندی‌های ساخت داخل را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: هیچ کالای خارجی در مساحت ٢٠ هزار مترمربعی این نمایشگاه وجود ندارد و تمامی این دستاورد‌ها ساخت متخصصان داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ارشد نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی تصریح کرد: نمایشگاه اقتدار ۴٠ نشان دهنده موفقیت‌های نیرو‌های مسلح طی چند سال گذشته است. این دستاورد‌ها و موفقیت‌ها در حالی بدست آمده که از ابتدای دفاع مقدس و شروع جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه‌ای بر ما تحمیل شده و همچنان با شدت ادامه دارد. 

وی افزود: صنعت دفاعی کشور طی چند سال گذشته با وجود تحریم‌های شدید و سختگیرانه موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است.

سردار عزیزی دلشاد ضمن تشریح دلایل رشد صنعت دفاعی کشور اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل این موفقیت‌ها، اتکا به نصرت الهی و تلاش خستگی ناپذیر نیرو‌های مسلح و باور به شعار«ما می‌توانیم» بوده است.

وی در پایان گفت: دستاورد‌های جدید دیگری در روز‌های آتی با حضور مقامات نظامی و دفاعی کشور رونمایی خواهد شد. 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پیروزی انقلاب دفاع مقدس جنگ صنعت رشد پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی دفاع مقدس رشد صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز با حضور در هتل عباسی اصفهان، از نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای ایران بازدید به عمل آورد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های هسته ای، اظهارکرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای باوجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

اسلامی با بیان اینکه این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود، اضافه کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاورد‌ها تزار علم‌وفن‌آوری ایران را به دنیا نشان دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تأکید کرد: برای مبارزه با سلطه کشور‌های استکباری آماده هستیم این فن آوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار‌ها شکسته و یک نظام علمی متفاوتی خلق و ظهور کند و این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی بی‌سابقه بوده است
  • پیام بارسلونا به مارتین زوبیمندی: تو اولویت ما هستی اما پول نداریم
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد